Per direct een interim Assistant nodig?
Zoek je een Assistant die ondersteuning kan bieden gedurende een project, of heb je iemand nodig die tijdelijk in kan vallen, bijvoorbeeld tijdens een vakantie of zwangerschapsverlof? Dan is een interim Personal Assistant van 2ASSISTU de oplossing.
- Je wordt optimaal ontzorgd.
- Onze interim Personal Assistants zijn flexibel inzetbaar, zowel qua werkzaamheden als qua uren.
- Er is opnieuw mogelijkheid tot groei binnen je bedrijf.
- Representatief
- Discreet
- Sparringspartner op niveau
- Pro-actief
- Hospitality minded
- Representatief
- Discreet
- Sparringspartner op niveau
- Pro-actief
- Hospitality minded
Do we need 2ASSISTU?
Ben je op zoek naar een interim Assistant die echt het verschil maakt? Wil je geen tijd verliezen en snel schakelen? Wij staan voor je klaar om het grootste deel van dit proces van je over te nemen. Jij hoeft alleen nog maar te kiezen voor de kandidaat die het best binnen jullie organisatie past.










2ASSISTU
De perfecte match!
Een interim Assistant van 2ASSISTU is energiek, proactief en voegt iets toe aan jouw organisatie, hoe kort of lang het dienstverband ook duurt. Of je nu een interim Assistant zoekt voor enkele weken of maanden, voor een afgebakend project of voor doorlopende werkzaamheden, we zoeken de juiste persoon voor de desbetreffende opdracht.
Wil je op korte termijn gebruik maken van de diensten van een interim Assistant je meteen ontzorgd wordt? Geen probleem, we gaan voor je zoeken in ons netwerk. Komt de interim vacature pas over een aantal maanden vrij? Dan vergroten we ons zoekgebied om zo de beste Personal Assistant te vinden.
Hoe werken wij?
1
Telefonische kennismaking
We starten met een telefonisch gesprek om jullie wensen te bespreken en te kijken wat 2ASSISTU hierin kan betekenen.
2
Persoonlijke ontmoeting
We komen graag langs bij jou op kantoor om kennis te maken en meer te leren over de vacature en het kantoor. Hier bespreken we uitgebreid de wensen en jullie ideale kandidaat.
3
Matching
Op basis van de criteria gaan we actief op zoek naar passende kandidaten die aansluiten bij jullie vacature en organisatie. Wij spreken al onze kandidaten op kantoor, zodat we zeker zijn dat we de beste kwaliteit leveren.
4
Introductie
We stellen kwalitatief sterke kandidaten voor met een cv en een introductietekst die wij opstellen aan de hand van de persoonlijke kennismaking met de kandidaat.
5
Sollicitatie
Als je enthousiast bent over de kandidaten, helpen wij met het stroomlijnen van de agenda’s en het inplannen van de eerste sollicitatieronde. Wij zorgen ervoor dat de kandidaten goed voorbereid zijn.
6
Aanbod
Als beide partijen enthousiast zijn, begeleiden we de onderhandelingsfase. We zorgen ervoor dat alles, van arbeidsvoorwaarden tot startdatum, wordt afgestemd en dat beide partijen tevreden zijn.
7
Check-in en follow-up
Ook nadat de kandidaat start blijven we betrokken. We houden contact om te horen hoe het met jullie nieuwe werknemer gaat en of er nog iets is waarmee we je kunnen helpen.
2ASSISTU
Jouw ideale match, wij vinden hem!
Tijdens ons kennismakingsgesprek hebben we de kwaliteiten besproken die jullie belangrijk vinden in een kandidaat. Het is nu tijd om op zoek te gaan! Dit doen we zowel binnen als buiten ons eigen netwerk, online en offline. Zoek je bijvoorbeeld een Junior kandidaat die flexibel inzetbaar is? Of juist een Senior kandidaat met ervaring in het runnen en managen van een team en kantoor? Door onze uitgebreide interim community weten we vaak als snel wie er beschikbaar is en het beste past binnen jullie organisatie.
Nadat de juiste nieuwe collega is gestart, checken we regelmatig hoe de samenwerking verloopt. Persoonlijk contact en een duurzame relatie vinden wij namelijk belangrijk. En als je opnieuw versterking nodig hebt, kunnen we direct weer aan de slag.
Waarom 2ASSISTU?
- Energieke en proactieve Assistants
- Altijd persoonlijk contact
- Groot netwerk
- Online sterk aanwezig
Bencis Capital Partners
“Energie, snelheid en persoonlijk contact is waar 2ASSISTU voor staat en dit is 100% waar! Berthe en haar team weten hoe belangrijk een hospitality mindset en persoonlijk contact is. Op een informele wijze toch zeer professioneel.”



Nora Badda
- Senior Consultant 2ASSISTU
- nora@2assistu.nl
- 06 16 86 52 72
Do we need
?
- Ruime ervaring in bemiddeling van support posities
- 500 klanten blij gemaakt met een nieuwe Assistant
- 500 kandidaten blij gemaakt met een nieuwe baan
Interesse in een kennismaking?
Laat je gegevens achter en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op!