Een Personal Assistant inhuren

Een Personal Assistant kan jou ondersteunen bij verschillende werkzaamheden. Het is een administratieve kracht, vertrouwenspersoon en organisatietopper die jouw last kan verlichten. Via 2ASSISTU kun je een Personal Assistant inhuren, zodat jij je volledig kunt inzetten voor jouw persoonlijke en zakelijke doelen. Wij vertellen je hoe dit precies in zijn werk gaat.

Een Tech-savvy Assistant… wat is dat nou eigenlijk?

Een Tech-savvy Assistant zijn: wat houdt dat precies in? En hoe word je het? We leven nou eenmaal in een wereld die sneller gaat, continu verandert en steeds digitaler wordt. Ook voor jou als Assistant geldt dat technologie steeds belangrijker wordt in je werk nu de wereld wordt overspoeld door digitale ontwikkelingen. Een andere manier van denken en samenwerken zijn dus nodig. Maar ben jij al klaar voor deze digitale switch naar een échte Tech-savvy Assistant?

Een Tech-savvy Assistant wat is dat nou eigenlijk?

Je leest het steeds vaker, een Tech-savvy-assistant. Het is een moderne uitdrukking voor een (personal) assistent of (interim) secretaresse die met haar tijd meegaat en op de hoogte is van de nieuwste snufjes op het gebied van kantoortechnieken op allerlei gebied. Denk hierbij aan het gebruik van de juiste tools, apps en werken in de cloud en meer! 

De vaardigheden 

Technologie ontwikkelt zich snel. Dat merk je aan continue updates van jouw vertrouwde Office 365 pakket, de verschuiving naar de cloud, OneDrive, mobiel werken, het werken via Teams en Zoom maar ook het optimaliseren van andere processen. Deze veranderingen op de werkvloer zullen alleen maar sneller gaan met de implementatie van Kunstmatige Intelligentie, verdere automatisering en integraties en analyse van data als gevolg van Internet of Things. 

Daarom is het in ieders belang om bij de tijd te blijven! Medewerkers die de nieuwste digitale vaardigheden beheersen zijn zeer waardevol voor werkgevers. 

De voordelen voor jou als Assistant

  • Je weet welke ontwikkelingen jouw rol beïnvloeden en zorgt voor een efficiënte manier van werken. 
  • Hierdoor kan je jouw manager en team optimaal ontzorgen. 
  • Je laat je niet verrassen en zorgt voor de juiste toegevoegde waarde. 

De voordelen voor jouw manager

  • De Assistant is op de hoogte van relevante trends en ontwikkelingen en speelt hierop in
  • De Assistant beheerst hard skills die nodig zijn in de toekomst van werk
  • De Assistant is wendbaar en blijft van toegevoegde waarde voor de organisatie door persoonlijke groei

Do we need ?

Waar kunnen wij je mee helpen?

    Gerelateerde berichten

    HR beleidsadviseur

    Carriere als HR beleidsadviseur? 2ASSISTU helpt!

    Een HR beleidsadviseur, de drijvende kracht achter een succesvol personeelsbeleid, vormt de spil van een organisatie. Met een scherp oog voor zowel de belangen van het bedrijf als de behoeften van de werknemers, speelt de HR beleidsadviseur een cruciale rol in het tot stand brengen van een gebalanceerd en effectief personeelsbeleid. Laten we dieper ingaan op de essentie van deze boeiende functie en ontdekken waarom het de sleutel is tot het succes van hoogstaande bedrijven.

    Wat doet een interim professional precies?

    Als je geïnteresseerd bent in een carrière als interim professional, ben je wellicht nieuwsgierig naar de taken en verantwoordelijkheden die bij deze functie komen kijken. In dit artikel zullen we een introductie geven over interim professionals, uitleggen wat ze precies doen en hun belangrijkste taken en verantwoordelijkheden beschrijven.
    TOP