Optimale ondersteuning
We zijn gespecialiseerd in de bemiddeling van Assistants voor zowel vaste als tijdelijke vacatures.
- Energie
- Snelheid
- Persoonlijke contact
- Online aanwezigheid
Op zoek naar de beste Assistant?
Laat hier je gegevens achter!
- Binnen 24 uur reactie!
Voor bedrijven
Ben je op zoek naar de Assistant die écht het verschil maakt?
Energie, snelheid, persoonlijk contact en vertrouwen is waar wij voor staan. Met onze grote kennis over de doelgroep en sterke online aanwezigheid kunnen wij snel gedreven en ambitieuze kandidaten leveren.
Elke kandidaat die wordt voorgesteld voor de positie, spreken wij eerst uitgebreid bij ons op kantoor. Zo wordt er per kandidaat maatwerk geleverd en weten de Consultants precies welke organisatie bij diegene kan passen. Door middel van deze werkwijze lukt het ons om elke keer de perfecte match te maken.
Onze diensten
Hoe wij werken
Om de juiste Assistant te vinden voor een opdrachtgever kijken wij verder dan het CV.
Iemand zijn energie, pro-activiteit en uitstraling is hetgeen wat écht waarde toevoegt en waar wij op letten bij de selectie van kandidaten. Met onze grote kennis over de doelgroep en sterke online aanwezigheid kunnen wij snel gedreven en ambitieuze kandidaten leveren.
De afgelopen maanden hebben wij succesvolle opdrachten vervuld voor onder andere: McKinsey & Company, Bol.com, Egeria Capital Management, Timeless Investments, Baker & McKenzie, Roland Berger, The Boston Consulting Group en van Doorne.
Do we need ?
- Ruime ervaring in bemiddeling van support posities
- 500 klanten blij gemaakt met een nieuwe Assistant
- 500 kandidaten blij gemaakt met een nieuwe baan
Onze werkwijze
1
Telefonische kennismaking
We starten met een telefonisch gesprek om jouw wensen te bespreken en te kijken of we iets voor je kunnen betekenen.
2
Persoonlijke ontmoeting
We nodigen je graag uit op kantoor om je te leren kennen. Hier bespreken we uitgebreid jouw wensen en passende vacatures.
3
Matching
Op basis van ons gesprek gaan we actief op zoek naar passende vacatures en bedrijven die aansluiten bij jouw profiel.
4
Introductie
We stellen je voor aan onze klant(en) met jouw cv en een introductietekst die wij opstellen aan de hand van onze kennismaking. Hiermee word jij volledig ontzorgd.
5
Sollicitatie
Als de opdrachtgever enthousiast is, volgt een kennismaking met hen waarin je dieper ingaat op jouw motivatie en wat er van jou verwacht wordt binnen de functie. Wij zorgen dat je goed voorbereid bent.
6
Aanbod
Als beide partijen enthousiast zijn, begeleiden we je door de onderhandelingsfase. We zorgen ervoor dat alles, van arbeidsvoorwaarden tot startdatum, wordt afgestemd en dat jij tevreden bent met het aanbod.
7
Check-in en follow-up
Ook na jouw start blijven we betrokken. We houden contact om te horen hoe het met je gaat, of je op je plek zit, en of er nog iets is waarmee we je kunnen helpen.
Berthe van der Peet
- Founder 2ASSISTU
- berthe@2assistu.nl
- 06 45 43 29 01
- Founder 2ASSISTU
- berthe@2assistu.nl
- 06 45 43 29 01
Waarom 2ASSISTU?
- Energieke en proactieve Assistants
- Altijd persoonlijk contact
- Groot netwerk
- Online sterk aanwezig
Egeria Group
“2ASSISTU denkt in alle opzichten met je mee om in deze competitieve markt goede kandidaten aan je organisatie te verbinden. Ze werken transparant, snel en ze begrijpen onze organisatie en uitdagingen waardoor er mooie en soms ook verrassende matches ontstaan. Wij werken graag met 2ASSISTU samen.”
Interesse in een kennismaking?
Laat je gegevens achter en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op!