In je kracht staan
Ben je op zoek naar een passende baan als Assistant?
Wij kunnen je daarbij helpen!
- Snel schakelen
- Groot netwerk
- Persoonlijke begeleiding
Interesse in een baan als Assistant?
Laat hier je gegevens achter!
- Binnen 24 uur reactie!
- Energie
- Snelheid
- Persoonlijk contact
- Online aanwezigheid
- Energie
- Snelheid
- Persoonlijk contact
- Online aanwezigheid
Voor kandidaten
In je kracht staan door ondersteuning
Ben je opzoek naar een passende baan als Assistant? Wij kunnen je daarbij helpen! Wij bemiddelen functies als Personal Assistant, Executive Assistant en Team Assistant. Jij bent binnen een organisatie onmisbaar en jouw persoonlijkheid is voor ons net zo belangrijk als je vaardigheden en ervaring. Je haalt energie uit ontzorgen, weet complexe agenda’s te managen, boekt reizen, houdt overzicht en ondersteund op verschillende fronten. Daarnaast is het belangrijk dat er een goede klik is tussen jou en je manager of team om de perfecte match te maken.
Door ons grote netwerk en sterke online aanwezigheid helpen we jou snel aan een nieuwe passende baan! Voor zowel vaste, als tijdelijke posities
Do we need ?
- Ruime ervaring in bemiddeling van support posities
- 500 klanten blij gemaakt met een nieuwe Assistant
- 500 kandidaten blij gemaakt met een nieuwe baan
Onze diensten
2ASSISTU Assistants
We komen graag met je in contact om de mogelijkheden te bespreken.
Of je nu opzoek bent naar een vaste of tijdelijke positie, wij bespreken graag je wensen met je. Onze focus ligt op het persoonlijke contact waarin wij echt verder kijken dan je CV en daarin samen onderzoeken wat het beste bij je past. Ook wanneer je dit zelf soms nog niet helemaal weet. Mocht je via ons ergens op gesprek gaan, dan zorgen we altijd voor een uitgebreide en persoonlijke begeleiding gedurende het gehele sollicitatieproces.
Sluit je aan bij onze ASSISTU Assistants
Verder bieden wij ook de mogelijkheid om je bij ons aan te sluiten als 2ASSISTU Assistant. Waarbij je de kans krijgt om via 2ASSISTU bij verschillende toonaangevende bedrijven tijdelijke opdrachten kunt vervullen.
Profiteer van:
– Diverse toonaangevende opdrachtgevers
– Een competitief salaris en zekerheid
– Wordt onderdeel van onze Community
Waarom 2ASSISTU?
- Energieke en proactieve Assistants
- Altijd persoonlijk contact
- Groot netwerk
- Online sterk aanwezig
Moyenne Wessels
‘’Ik vind de begeleiding van 2ASSISTU, in het bijzonder van Inge, super fijn, persoonlijk en adequaat. Ik heb tot nu toe dus alleen maar goede ervaringen met 2ASSISTU!’’
Liesbeth Leurdijk
“Als heel prettig. Het werd mij snel duidelijk dat het een zeer professioneel bedrijf is. 2ASSISTU heeft een goed beeld van de markt, weet wat er speelt en wat de waarde van een opdracht is. Voor mij als beginnend zelfstandige gaf dat een veilig gevoel. Ik wist dat mijn uurtarief vervolgens goed en realistisch was. Ik had ook heel erg het gevoel dat Nora voor mij in stond en tegelijk het belang van het bedrijf ook behartigde.”
Suze Krantz
‘’Ik heb zelf met heel veel plezier drie maanden bij 2ASSISTU gewerkt om een tijdje te overbruggen en ik heb daar toen al waardevolle vriendinnen aan overgehouden! Daarnaast hebben ze mij goed ontvangen toen ik wegging bij mijn vorige baan en zo ben ik bij Power2X terecht gekomen. Jullie zijn persoonlijk, snel en heel fijne mensen om mee samen te werken!’’
Celine Thijs
“Als heel betrokken! De meiden van 2ASSISTU hebben zowel met het bedrijf als met jou persoonlijk contact. Een perfecte samenwerking dus!!’’
Ece Cinar: ‘’Ik vond de begeleiding van 2ASSISTU heel fijn in de aanloop naar mijn sollicitatiegesprek bij Loyens & Loeff. Inge heeft me telefonisch klaargestoomd voor het gesprek en met resultaat!”
Joy Dordregter
“Top! De communicatie verloopt heel soepel en met vragen kan ik altijd bij iedereen terecht. Ook zorgen ze ervoor dat alles goed en op tijd wordt geregeld. De sfeer is heel relaxed, professioneel maar niet té formeel.”
Onze werkwijze
1
Telefonische kennismaking
We starten met een telefonisch gesprek om jouw wensen te bespreken en te kijken of we iets voor je kunnen betekenen.
2
Persoonlijke ontmoeting
We nodigen je graag uit op kantoor om je te leren kennen. Hier bespreken we uitgebreid jouw wensen en passende vacatures.
3
Matching
Op basis van ons gesprek gaan we actief op zoek naar passende vacatures en bedrijven die aansluiten bij jouw profiel.
4
Introductie
We stellen je voor aan onze klant(en) met jouw cv en een introductietekst die wij opstellen aan de hand van onze kennismaking. Hiermee word jij volledig ontzorgd.
5
Sollicitatie
Als de opdrachtgever enthousiast is, volgt een kennismaking met hen waarin je dieper ingaat op jouw motivatie en wat er van jou verwacht wordt binnen de functie. Wij zorgen dat je goed voorbereid bent.
6
Aanbod
Als beide partijen enthousiast zijn, begeleiden we je door de onderhandelingsfase. We zorgen ervoor dat alles, van arbeidsvoorwaarden tot startdatum, wordt afgestemd en dat jij tevreden bent met het aanbod.
7
Check-in en follow-up
Ook na jouw start blijven we betrokken. We houden contact om te horen hoe het met je gaat, of je op je plek zit, en of er nog iets is waarmee we je kunnen helpen.
Vacatures
Hospitality Professional
- Amsterdam Zuidas
- 18 - 27 uur
- 0 - 3 jaar
- € Marktconform
Executive Assistant
- Utrecht
- 40 uur
- 5+ jaar
- € Marktconform
Project Coördinator
- Amsterdam Zuidas
- 40 uur
- 5+ jaar
- € Marktconform
Executive Assistant Chief Categories & Marketing Officer
- Amsterdam
- 40 uur
- 5 - 10 jaar
- € Marktconform
Personal Assistant Commercial Litigation
- Amsterdam Zuidas
- Minimaal 32 uur
- 5+ jaar
- € Marktconform
Faillissementssecretaresse
- Amsterdam Zuidas
- 32 - 40 uur
- 5+ jaar
- € Marktconform
Interesse? Of eventuele kennismaking?
Laat je gegevens achter en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op!
Inge Dekker
- Senior Consultant
- inge@2assistu.nl
- 06 83 94 04 87