Berthe avatar

Berthe van der Peet

Founder 2ASSISTU

Berthe@2assistu.nl

meet
the
team

Logo 2ASSISTU wit
Linda Wijtsma

Linda Wijtsma

Operations Manager

Linda@2assistu.nl

Ellis Brakenhoff

Ellis Brakenhoff

Personal Assistant

ellis@2assistu.nl

interim office manager

Nora Badda

Senior Consultant Interim

nora@2assistu.nl

Jip de Jager

Jip de Jager

Junior Consultant

jip@2assistu.nl

Avatar Robine

Robine van den Heuvel

Junior Consultant

robine@2assistu.nl

managementassistant vacature

Inge Dekker

Senior Consultant

inge@2assistu.nl

janneke

Janneke van Eijck

Recruitment Marketeer

janneke@2assistu.nl

Isa Turkenburg

Isa Turkenburg

Finance werkstudent

isa@2assistu.nl

Myrte van der Heijden

Myrte van der Heijden

PA/Office Manager

myrte@2assistu.nl

Julia van der Kaaij

Julia van der Kaaij

Research Associate

julia@2assistu.nl

Jennifer Hompus

Jennifer Hompus

Talent Manager

jennifer@2assistu.nl

Sophie

Sophie Tricot

2AU Assistant

sophie@2assistu.nl

meet
the
assistants

Logo 2ASSISTU wit
Anne Sophie Hofman

Anne Sophie Hofman

2AU Assistant

annesophie@2assistu.nl

Carien Meinders

Carien Meinders

2AU Assistant

carien@2assistu.nl

Melissa Langedijk

Melissa Langedijk

2AU Assistant

melissa@2assistu.nl

Joyce van Straalen

Joyce van Straalen

2AU Assistant

joyce@2assistu.nl

Maxime Kempkes

Maxime Kempkes

2AU Assistant

maxime@2assistu.nl

Jill Hölzel

Jill Hölzel

2AU Assistant

jill@2assistu.nl

Brechje van Campen

Brechje van Campen

2AU Assistant

brechje@2assistu.nl

Over 2assistu

2ASSISTU is een recruitmentbureau gespecialiseerd in de bemiddeling van Assistants.
Zowel voor vaste- als tijdelijke posities.

Energie, snelheid en persoonlijk contact is waar wij voor staan. Met onze grote kennis over de doelgroep en onze hospitality mindset weten wij als geen ander welke factoren belangrijk zijn binnen de Assistant branche. Zo hebben wij de afgelopen maanden succesvolle opdrachten vervuld voor onder andere: McKinsey & Company, Bol.com, Egeria Capital Management, Timeless Investments, Baker & McKenzie, Roland Berger, The Boston Consulting Group en van Doorne.

Do we need ?

Connect with us!

“𝐓𝐞𝐚𝐦𝐰𝐨𝐫𝐤 𝐦𝐚𝐤𝐞𝐬 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐫𝐞𝐚𝐦 𝐰𝐨𝐫𝐤.”

Gisteren brachten wij een bezoek aan twee van onze 2ASSISTU Assistants, die samen verantwoordelijk zijn voor de front office en het officemanagement van Ostrica Investments. Van agendabeheer, ontvangst van gasten, tot het organiseren van teamactiviteiten – zij regelen het en zorgen ervoor dat de dagelijkse operatie vlekkeloos verloopt.

Met hun inzet en hospitality mindset ontzorgen zij het kantoor volledig en vormen zij een sterk 2ASSISTU team dat dagelijks waarde toevoegt.
“𝐈𝐤 𝐛𝐞𝐧 𝐛𝐥𝐢𝐣 𝐝𝐚𝐭 𝐢𝐤 𝐭𝐨𝐜𝐡 𝐝𝐞 𝐠𝐞𝐬𝐩𝐫𝐞𝐤𝐤𝐞𝐧 𝐛𝐞𝐧 𝐚𝐚𝐧𝐠𝐞𝐠𝐚𝐚𝐧 𝐞𝐧 𝐢𝐤 𝐡𝐞𝐛 𝐞𝐫 𝐠𝐞𝐞𝐧 𝐦𝐨𝐦𝐞𝐧𝐭 𝐬𝐩𝐢𝐣𝐭 𝐯𝐚𝐧 𝐠𝐞𝐡𝐚𝐝."

Vanessa is 57 jaar oud en moeder van twee dochters van 24 en 27 jaar. Ze werkt als Personal Assistant bij CMS.

𝐇𝐨𝐞 𝐡𝐞𝐞𝐟𝐭 𝟐𝐀𝐒𝐒𝐈𝐒𝐓𝐔 𝐣𝐨𝐮 𝐠𝐞𝐡𝐨𝐥𝐩𝐞𝐧 𝐢𝐧 𝐡𝐞𝐭 𝐯𝐢𝐧𝐝𝐞𝐧 𝐯𝐚𝐧 𝐝𝐞 𝐣𝐮𝐢𝐬𝐭𝐞 𝐮𝐢𝐭𝐝𝐚𝐠𝐢𝐧𝐠 𝐞𝐧 𝐡𝐨𝐞 𝐯𝐨𝐧𝐝 𝐣𝐞 𝐝𝐞 𝐛𝐞𝐠𝐞𝐥𝐞𝐢𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐢𝐞𝐫𝐢𝐧? 
“2ASSISTU heeft mij geholpen door heel goed te luisteren naar mijn wensen en nam daar de tijd voor, heel fijn.” 

𝐖𝐚𝐭 𝐡𝐞𝐞𝐟𝐭 𝐣𝐞 𝐡𝐞𝐭 𝐦𝐞𝐞𝐬𝐭 𝐯𝐞𝐫𝐫𝐚𝐬𝐭 𝐢𝐧 𝐣𝐨𝐮𝐰 𝐡𝐮𝐢𝐝𝐢𝐠𝐞 𝐫𝐨𝐥 𝐚𝐥𝐬 𝐏𝐞𝐫𝐬𝐨𝐧𝐚𝐥 𝐀𝐬𝐬𝐢𝐬𝐭𝐚𝐧𝐭?
“Ik heb 16 jaar bij een internationaal softwarebedrijf gewerkt dus de advocatuur was en is nog steeds een hele nieuwe wereld voor mij. Ik moet nog steeds wennen aan de andere manier van werken, maar ik ben nog steeds heel leergierig en vind het allemaal ontzettend interessant. Daarnaast vind ik het erg leuk om na 16 jaar weer nieuwe dingen te leren, vooral op het gebied van arbeidsrecht.”

𝐖𝐞𝐥𝐤𝐞 𝐭𝐢𝐩𝐬 𝐳𝐨𝐮 𝐣𝐞 𝐰𝐢𝐥𝐥𝐞𝐧 𝐦𝐞𝐞𝐠𝐞𝐯𝐞𝐧 𝐚𝐚𝐧 𝐚𝐧𝐝𝐞𝐫𝐞𝐧 𝐝𝐢𝐞 𝐨𝐩 𝐳𝐨𝐞𝐤 𝐳𝐢𝐣𝐧 𝐧𝐚𝐚𝐫 𝐞𝐞𝐧 𝐧𝐢𝐞𝐮𝐰𝐞 𝐰𝐞𝐫𝐤𝐮𝐢𝐭𝐝𝐚𝐠𝐢𝐧𝐠?
“In eerste instantie zei ik nee toen 2ASSISTU met deze baan kwam omdat ik de advocatuur niet direct zag zitten. Ik ben blij dat ik toch de gesprekken ben aangegaan en heb er geen moment spijt van gehad. Mijn advies is om je open te stellen voor de mogelijkheden die voorbijkomen, ook al is het misschien binnen een heel andere branche. Plezier in je werk is ontzettend belangrijk.”
𝐓𝐡𝐞 𝟐𝐀𝐒𝐒𝐈𝐒𝐓𝐔 𝐈𝐧𝐬𝐢𝐠𝐡𝐭𝐬” met deze week Research Associate Julia in de spotlight.

"Heehee! Ik ben Julia en sinds september werk ik als Research Associate bij 2ASSISTU, waar ik deel uitmaak van het wervings- en selectieteam. Binnen mijn rol ben ik bezig met het zoeken en het matchen van kandidaten voor openstaande vacatures. 

Tijdens mijn werk bezoek ik klanten om een wervingsstrategie op te stellen, waarbij ik aandacht besteed aan de professional waar zij naar op zoek zijn. Hierbij krijg ik de kans om veel verschillende sectoren en bedrijven te ontdekken, wat het werk super boeiend en uitdagend maakt!"

Boekentip:
The Power of Habit - Charles Duhigg 
"Dit boek onderzoekt de kracht van gewoontes en hoe je deze kunt doorbreken om je leven en werkproductiviteit te verbeteren. Het biedt waardevolle inzichten in hoe gewoontes werken en hoe je ze kunt veranderen!"
“𝐙𝐨𝐧𝐝𝐞𝐫 𝐝𝐞 𝐡𝐮𝐥𝐩 𝐯𝐚𝐧 𝟐𝐀𝐒𝐒𝐈𝐒𝐓𝐔 𝐡𝐚𝐝 𝐢𝐤 𝐝𝐞𝐳𝐞 𝐮𝐢𝐭𝐝𝐚𝐠𝐢𝐧𝐠 𝐧𝐢𝐞𝐭 𝐠𝐞𝐯𝐨𝐧𝐝𝐞𝐧”

Anne Kras is 25 jaar oud en woont in Amsterdam. Ze werkt nu drie maanden als Team Assistant bij CBRE voor het A&T Retailteam, dat zich bezighoudt met de aan- en verhuur van winkelpanden door heel Nederland. In haar vrije tijd houdt Anne van wielrennen, borrelen met vriendinnen, reizen en tijd doorbrengen met haar familie. 

𝐖𝐞𝐥𝐤𝐞 𝐭𝐢𝐩𝐬 𝐳𝐨𝐮 𝐣𝐞 𝐰𝐢𝐥𝐥𝐞𝐧 𝐦𝐞𝐞𝐠𝐞𝐯𝐞𝐧 𝐚𝐚𝐧 𝐚𝐧𝐝𝐞𝐫𝐞𝐧 𝐝𝐢𝐞 𝐨𝐩 𝐳𝐨𝐞𝐤 𝐳𝐢𝐣𝐧 𝐧𝐚𝐚𝐫 𝐞𝐞𝐧 𝐧𝐢𝐞𝐮𝐰𝐞 𝐰𝐞𝐫𝐤𝐮𝐢𝐭𝐝𝐚𝐠𝐢𝐧𝐠? 
“Bedenk goed welke werkzaamheden je leuk vindt om te doen, zonder deze meteen aan een specifieke functie te koppelen. Zonder de hulp van 2ASSISTU was ik nu geen Team Assistant geweest maar had ik misschien zelf wel op een compleet andere vacature gesolliciteerd. Ook is het handig om te bedenken in wat voor "type" bedrijf je graag aan de slag wil. Zo heb ik eerder gewerkt voor een non-profit organisatie en ben ik er daardoor achter gekomen dat ik een commerciële omgeving beter bij me vind passen.”

Benieuwd naar dit hele interview? Lees het op onze LinkedIn-pagina 🩷
"𝐃𝐞 𝐩𝐞𝐫𝐬𝐨𝐨𝐧𝐥𝐢𝐣𝐤𝐞 𝐛𝐞𝐧𝐚𝐝𝐞𝐫𝐢𝐧𝐠 𝐯𝐚𝐧 𝟐𝐀𝐒𝐒𝐈𝐒𝐓𝐔 𝐰𝐚𝐬 𝐡𝐞𝐞𝐥 𝐰𝐚𝐚𝐫𝐝𝐞𝐯𝐨𝐥 𝐯𝐨𝐨𝐫 𝐦𝐢𝐣𝐧 𝐠𝐫𝐨𝐞𝐢 𝐛𝐢𝐣 𝐇𝐄𝐈𝐍𝐄𝐊𝐄𝐍"

Amber Tijsterman is 25 en studeerde vorig jaar af aan de Hotelschool Maastricht. Drie jaar geleden richtte ze samen met haar zus SIS gin op. Ze woont anderhalf jaar in Amsterdam en werkt sinds juni bij HEINEKEN.

𝐇𝐨𝐞 𝐡𝐞𝐞𝐟𝐭 𝟐𝐀𝐒𝐒𝐈𝐒𝐓𝐔 𝐣𝐞 𝐨𝐧𝐝𝐞𝐫𝐬𝐭𝐞𝐮𝐧𝐝? 
"2ASSISTU moedigde me aan om mezelf te bewijzen ondanks mijn beperkte werkervaring. Jullie persoonlijke benadering was heel waardevol. Daarom raad ik 2ASSISTU aan iedereen aan."

Benieuwd naar dit hele interview? Lees het op onze LinkedIn-pagina 🩷
“𝐎𝐧𝐭𝐰𝐢𝐤𝐤𝐞𝐥 𝐣𝐞 𝐛𝐢𝐧𝐧𝐞𝐧 𝐞𝐞𝐧 𝐭𝐨𝐨𝐧𝐚𝐚𝐧𝐠𝐞𝐯𝐞𝐧𝐝𝐞 𝐢𝐧𝐭𝐞𝐫𝐧𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧𝐚𝐥𝐞 𝐯𝐚𝐬𝐭𝐠𝐨𝐞𝐝𝐨𝐫𝐠𝐚𝐧𝐢𝐬𝐚𝐭𝐢𝐞 𝐚𝐥𝐬 𝐓𝐞𝐚𝐦 𝐀𝐬𝐬𝐢𝐬𝐭𝐚𝐧𝐭.”

Ben jij op zoek naar een uitdagende functie binnen een team van Adviseurs, waar geen dag hetzelfde is? Dit is jouw kans om deel uit te maken van een toonaangevende vastgoedorganisatie, waar innovatie, samenwerking en persoonlijke groei centraal staan.

Met meer dan 52.000 medewerkers in zestig landen werkt deze organisatie dagelijks aan het verbeteren van de wereld van commercieel vastgoed. Diversiteit en inclusie staan centraal in hun cultuur. En nóg belangrijker; ze stimuleren jouw ontwikkeling en denken met jou mee over wie jij wilt worden. Ze ondersteunen jouw groeipad en bieden een omgeving waarin iedereen de kans krijgt om zijn of haar volledige potentieel te benutten en bij te dragen aan de toekomst van vastgoed.

Waarom werken bij deze vastgoedorganisatie?
1. Dynamische werkomgeving & flexibiliteit: geen dag is hetzelfde in de vastgoedsector. Jij schakelt makkelijk tussen diverse taken en speelt in op veranderende situaties.
2. Organisatie & verantwoordelijkheid: je bent het eerste aanspreekpunt voor de relaties en weet wat er speelt in de vastgoed wereld. Je staat sterk in je schoenen om de verantwoordelijkheid voor allerlei ondersteunende taken te volbrengen. Nauwkeurigheid en gestructureerd werken is een pré. 
3. Samenwerking & professionele ontwikkeling: je werkt samen met een hecht team en krijgt kansen om jezelf professioneel te ontwikkelen. Bij deze vastgoedorganisatie stimuleren ze jouw professionele ontwikkeling door het aanbieden van opleidingsmogelijkheden en doorgroeikansen.

Interesse? Neem contact op via info@2assistu.nl.
𝐌𝐄𝐄𝐓 𝐎𝐔𝐑 𝐍𝐄𝐖 𝐂𝐎𝐋𝐋𝐄𝐀𝐆𝐔𝐄 🤩 “Hi, ik ben Jennifer Hompus en blij te kunnen delen dat ik ben gestart als Talent Manager. Na een prachtige reis door Zuid- en Midden-Amerika ben ik sinds september 2024 bij 2ASSISTU aan de slag gegaan!
 
In mijn rol als Talent Manager ben ik verantwoordelijk voor het ontwikkelen van nieuwe proposities die aansluiten bij de behoeften van zowel onze organisatie als ons team. Dit omvat het opstellen van een wervingsstrategie, het vertalen van klantbehoeften naar opdrachten, het opzetten van een effectief onboardingproces en het creëren van een training- en ontwikkelingsprogramma voor de 2AU Assistants. Daarnaast begeleid en ondersteun ik onze Assistants in hun professionele groei.
 
De maand september was een positieve start en inmiddels zijn er drie nieuwe collega’s begonnen in de rol van 2AU Assistant. Dank aan Berthe van der Peet - van Gerven voor het vertrouwen en Nora Badda voor het enthousiast maken over 2ASSISTU en de rol! En natuurlijk ook aan alle collega’s die het werk zo leuk maken.”
🎀 𝐁𝐞𝐧 𝐣𝐢𝐣 𝐤𝐥𝐚𝐚𝐫 𝐯𝐨𝐨𝐫 𝐝𝐞 𝐮𝐢𝐭𝐝𝐚𝐠𝐢𝐧𝐠 𝐯𝐚𝐧 𝐣𝐞 𝐥𝐞𝐯𝐞𝐧? 🎀

Word een 2ASSISTU Assistant en ontdek een wereld vol dynamiek, groei en avontuur!

Bij 2ASSISTU ben je niet zomaar een Assistant, je bent de superwoman die alles onder controle heeft. Of het nu gaat om agenda’s beheren, reizen boeken of events organiseren—jij doet het allemaal!

En het beste? Geen dag is hetzelfde! Je werkt voor diverse opdrachtgevers, maar blijft altijd onderdeel van ons hechte en ambitieuze team.

We bieden je een informele sfeer waar ambitie centraal staat. Daarbij hebben we natuurlijk ook gezellige activiteiten zoals borrels, etentjes en teamuitjes.

Wat krijg je van ons? Een branded Cowboy fiets, een marktconform salaris, bonussen en de kans om jezelf verder te ontwikkelen.

Dus, woon je in Amsterdam en ben je opzoek naar een uitdaging binnen een hecht en ambiteus team? Dan is dit jouw kans!

Solliciteren? Stuur jouw CV naar info@2assistu.nl
“𝐓𝐡𝐞 𝟐𝐀𝐒𝐒𝐈𝐒𝐓𝐔 𝐈𝐧𝐬𝐢𝐠𝐡𝐭𝐬” met deze week PA & Office Manager Myrte in de spotlight.

“Hi, mijn naam is Myrte en ik werk inmiddels bijna drie maanden bij 2ASSISTU. Momenteel vervul ik de rol van PA van Berthe, de founder, omdat haar huidige PA met zwangerschapsverlof is. In deze rol ondersteun ik Berthe in uiteenlopende taken om haar te ontzorgen. Daarnaast neem ik het office management op mij, waarbij ik verantwoordelijk ben voor het soepel laten verlopen van alle kantoorgerelateerde zaken. Door deze combinatie van verantwoordelijkheden is mijn werk erg divers en ben ik voortdurend in beweging. Ik houd ervan om actief bezig te zijn en zorg te dragen voor een goed georganiseerde omgeving. De veelzijdigheid van mijn werkzaamheden maakt mijn functie bijzonder leuk en uitdagend.”

Boekentip:
Daar waar de rivierkreeften zingen - Delia Owens 
“Hoewel ik het boek nog aan het lezen ben, kan ik het alvast aanraden!”
Logo de Roos advocaten
Logo 2assistU rose

2ASSISTU X De Roos

“De samenwerking met 2ASSISTU was heel positief. Ze hadden meteen door wie er bij ons zou passen en binnen een maand hadden we er twee top-collega’s bij!”

Hi! Ik ben Berthe en ik heb Bestuurskunde gestudeerd in Leiden.

Een hele interessante en brede studie waarin ik mijn interesse in wat organisaties en mensen beweegt goed kwijt kon.

Binnen Recruitment kon ik deze interesse goed toepassen, vandaar de keuze om met dit vak aan de slag te gaan.

Eerst in loondienst bij YER, daarna als freelancer en opdrachten gedaan voor onder andere ABN AMRO, HEINEKEN en Boer & Croon.

Het is altijd mijn droom geweest een eigen label neer te zetten waarin een moderne en frisse aanpak en look & feel centraal staat.

Met 2ASSISTU bouwen we aan een mooi brand en hebben we een eigen manier van werken dat mooi aansluit bij onze klanten en kandidaten in deze markt.

Onze ambitie is komende tijd verder landelijk te groeien maar ook een eigen Academy neer te zetten zodat we jong talent echt kunnen opleiden en daarna van werk kunnen voorzien.

Het is bijzonder om te zien wat we allemaal neerzetten met ons geweldige en betrokken team, iets waar ik met veel plezier aan werk en heel trots op ben.

Ben je op zoek naar de beste kandidaat of een nieuwe baan? Neem dan contact met mij op via berthe@2assistu.nl

Hi! Ik ben Inge, geboren en getogen in Zwaag en uiteindelijk mijn hart verloren aan het prachtige Amsterdam, waar ik nu zo’n ruim zes jaar woon. Van jongs af aan heb ik een interesse gehad in alles wat met Legal te maken heeft. Mijn studie Rechten heb ik ook met veel plezier in Amsterdam gevolgd. Naast mijn studie ben ik destijds aan de slag gegaan bij een advocatenkantoor dat gespecialiseerd is in het ondernemingsrecht.

Sinds juni 2021 ben ik met veel plezier werkzaam bij 2ASSISTU en focus ik mij op de juridisch ondersteunende rollen. Wij bieden verschillende mogelijkheden aan om op korte termijn te kunnen ontzorgen en klanten op een duurzame manier te kunnen bedienen. Zo bemiddelen wij vaste rollen, rollen op interimbasis én is het mogelijk om via ons enthousiaste kandidaten (tijdelijk) in te zetten vanuit onze eigen Legal Academy.

Door mijn werkervaring in advocatuur én het notariaat, weet ik wat er speelt binnen een juridische organisatie, wat de verwachtingen zijn en kan ik goed zien waar de behoefte ligt. Door niet alleen ondersteunend maar ook juridisch inhoudelijk werkzaam te zijn geweest, ben ik de enthousiaste professional die de juiste vertaalslag kan maken. Ik lever dan ook graag een bijdrage aan de ontwikkeling van organisaties en mensen; hier haal ik veel energie uit. Met mijn ervaring ga ik graag de verbinding met mensen en organisaties aan en speel graag een rol bij het begeleiden van een nieuwe collega en/of nieuwe baan.  

Ben jij op zoek naar een assistant of een nieuwe baan? Neem dan contact met mij op via inge@2assistu.nl.

Hi! Ik ben Nora en sinds 2021 werkzaam als Senior Consultant bij 2ASSISTU.

Met mijn achtergrond in het sociale domein is de rode draad in mijn loopbaan altijd ‘mensen met elkaar verbinden’ geweest. 
Zelfs tijdens mijn rol als barvrouw zocht ik de verbinding op met de gasten. Hospitality, ontzorgen en servicegerichtheid waren dan ook de juiste ingrediënten om als Executive Assistant van de Founding Partner van een Executive Searchbureau aan de slag te gaan. 

Inmiddels werk ik als Senior Consultant bij 2ASSISTU waarbij ik Personal Assistants, Executive Assistants en onze klanten blij mag maken met de ideale match. Mijn ervaring als Executive Assistant en mijn kennis binnen Executive Search maakt het voor mij de ideale combinatie! Met een persoonlijke benadering, verbinding, integriteit en veel gezelligheid nodig ik je graag uit!

Dus kom je een keertje langs? Als voormalig Barista maak ik hele goede koffie!

Heb je vragen? Neem dan contact met mij op via nora@2assistu.nl.

Hi! Ik ben Linda en binnen 2ASSISTU sinds september 2022 verantwoordelijk voor de dagelijkse operatie. 

Met mijn jonge gezin woon ik in Amsterdam Oud West waarvandaan ik iedere dag op de fiets naar ons prachtige kantoor aan de Prins Hendriklaan kom!

Na 8 jaar werkzaam geweest te zijn als Operations Manager en Head of Finance een bouw- en renovatiebedrijf, voelde ik een directe klik met het team en de ambities van 2ASSISTU.  

Mijn doel als Head of Operations is om alle processen zo soepel mogelijk te laten verlopen en iedereen binnen het team in zijn kracht te zetten, zodat we 2ASSISTU kunnen optimaliseren, professionaliseren en uitbouwen naar de rest van Nederland. 

Van Finance, HR, Events, tot automatisering, geen taak te veel binnen dit ambitieuze kantoor! 

Heb je vragen? Neem dan contact op via linda@2assistu.nl.

Hi! Mijn naam is Ellis en ik ben binnen het team van 2ASSISTU met veel plezier werkzaam als PA van de founder, Berthe van der Peet.

Op jonge leeftijd ben ik gestart met modellenwerk en heb ik de studie Toerisme gevolgd aan hogeschool TIO.
Vervolgens heb ik als cabin attendant de hele wereld overgevlogen naar de meest gave bestemmingen, variërend van Mauritius tot Miami!
De jaren hierna ben ik werkzaam geweest als e-commerce, office, account én projectmanager bij verschillende bedrijven.
Al deze werkervaringen samen hebben mij het volgende inzicht gegeven: ik ben energiek, enorm gestructureerd en ik zorg dat alles geregeld en gefixt wordt. Goede eigenschappen voor een PA zou je zeggen?

Samen met de leukste en ambitieuze collega’s bouwen we iedere dag, met de volle 100%, aan de groei van 2ASSISTU.

Voor vragen mag je mij altijd benaderen via LinkedIn of een mail sturen naar ellis@2assistu.nl.

Hi, mijn naam is Robine en ik heb vorig jaar mijn bachelor Communication Science afgerond aan de Universiteit van Amsterdam. Inmiddels ben ik begonnen met een master Business Administration met een focus op Strategy, eveneens aan de Universiteit van Amsterdam. Tijdens mijn bachelor, in maart 2023, ben ik gestart als Research Associate bij 2ASSISTU.

Inmiddels ben ik doorgegroeid naar een functie als Junior Consultant binnen het Werving & Selectie team, waar ik verantwoordelijk ben voor het volledige recruitmentproces van meerdere vacatures. Dit is een geweldige kans om mijn kennis en inzicht in verschillende organisaties te verbreden naast mijn studie.

Ben je op zoek naar een nieuwe baan? Stuur me dan een berichtje via robine@2assistu.nl.

Hi, mijn naam is Jip. Ik ben in 2023 afgestudeerd van de Hotel Management School Maastricht. Na een fantastische studententijd in Maastricht ben ik in januari naar Amsterdam verhuisd.

Mijn rol binnen 2ASSISTU is Junior Consultant. In deze functie ben ik verantwoordelijk voor het coördineren van het gehele recruitmentproces aan klant en kandidaat zijde binnen de domeinen Office Management en PA/EA. Een rol waarbij ik veel in contact sta met mensen met het doel om mooie matches te maken. Vanuit mijn hospitality achtergrond hoop ik mijn mensenkennis en servicegerichtheid te kunnen gebruiken om klanten en kandidaten zo goed mogelijk te bemiddelen. Ik ben heel blij om dit samen te kunnen doen met de rest van het ambitieuze 2ASSISTU team.

Ben jij opzoek naar een Assistant of een naar een nieuwe baan? Stuur mij dan een berichtje via jip@2assistu.nl.

Hi, mijn naam is Janneke. In 2023 ben ik afgestudeerd aan de Hogeschool Leiden, waar ik met veel plezier HBO-Rechten heb afgerond. Na een fantastische studententijd in Leiden ben ik verhuisd naar Amsterdam.

In oktober ben ik vol enthousiasme aan de slag gegaan bij 2ASSISTU als Junior Recruiter Legal Academy. In deze rol ondersteunde ik het Legal team en hielp ik studenten met hun (tijdelijke) juridische functies. Daarnaast vind ik het belangrijk om een sterk community-gevoel te creëren onder de studenten, zodat we elkaar konden inspireren en motiveren.

Inmiddels ben ik doorgegroeid naar de functie van Recruitment Marketeer bij 2ASSISTU, waarin ik mijn passie voor het creatieve vak volledig kan benutten. Ik ben ontzettend blij met de kans om het verhaal van 2ASSISTU op een krachtige manier naar buiten te brengen, zowel offline als online.

Daarnaast ben ik nog steeds het aanspreekpunt voor de studenten van de Legal Academy. Studenten die op zoek zijn naar een (tijdelijke) juridische functie kunnen dus nog altijd bij mij terecht.

Ik kijk ernaar uit om de zichtbaarheid van onze organisatie te vergroten en mijn creatieve ideeën tot leven te brengen, terwijl ik onze studenten blijf ondersteunen in hun juridische carrière.

Ben jij een rechtenstudent en wil je jouw juridische vaardigheden uitbreiden en deel uitmaken van de Legal Academy? Of ben je benieuwd naar hoe wij bij 2ASSISTU ons verhaal creatief naar buiten brengen? Stuur mij dan een berichtje via janneke@2assistu.nl. Bellen mag ook altijd 😉

Hi, mijn naam Isa en op dit moment zit ik in mijn laatste jaar van de opleiding Economics & Business Economics aan de Universiteit van Amsterdam. Ik woon inmiddels alweer bijna 2 jaar in Amsterdam, en afgelopen maand ben ik begonnen als Finance werkstudent bij 2ASSISTU.

In juli ben ik dankzij 2ASSISTU gestart als tijdelijke Office Manager bij MJ Hudson Amsterdam. Na met veel plezier daar te hebben gewerkt, kreeg ik de kans om als Finance werkstudent aan de slag te gaan bij 2ASSISTU. In deze rol ondersteun ik Linda op het gebied van Operations & Finance. Dit vormt een waardevolle aanvulling op mijn studie, waarin ik me momenteel specialiseer in Accounting. Hierdoor kan ik niet alleen leren over het financiële proces binnen een snelgroeiend bedrijf, maar ook mijn kennis delen en bijdragen aan het optimaliseren van deze processen.

Ik kijk er dan ook enorm naar uit om me verder te ontwikkelen binnen het hardwerkende team van 2ASSISTU!

Hi! Mijn naam is Sophie, woonachtig in Amsterdam en sinds kort ben ik onderdeel van het 2ASSISTU team.

Als 2ASSISTU Assistant zal ik de komende tijd veel leren bij verschillende organisaties om mijn vaardigheden verder te ontwikkelen. De afgelopen 5 jaar heb ik ervaring opgedaan als Office Manager terwijl ik mijn studie Communicatie en Creative Business volgde.

Ik ben onlangs begonnen met mijn eerste opdracht via 2ASSISTU bij BNP Paribas Real Estate, waar ik verantwoordelijk ben voor evenementen, communicatie en office management. Deze diverse taken zorgen voor veel afwisseling in mijn werk, wat het erg leerzaam en dynamisch maakt.

Het is heel fijn om bij 2ASSISTU een vertrouwde basis te hebben en onderdeel te zijn van een hecht en betrokken team!

Ben je benieuwd naar de functie als 2ASSISTU Assistant? Stuur mij dan een berichtje op sophie@2assistu.nl

Hi! Mijn naam is Carien en ik ben vanaf september 2024 onderdeel van 2ASSISTU als 2ASSISTU Assistant.

Afgelopen zomer ben ik afgestudeerd aan Hotelschool The Hague in Amsterdam, waar ik mijn passie voor het helpen van mensen heb ontdekt. Naast mijn studie heb ik gewerkt als Front Office Assistant bij Hotel Boat&Co, waar ik veel ervaring heb opgedaan in agendabeheer, relatiemanagement en officemanagement. Ook heb ik als Sustainability Intern bij het Scheepvaartmuseum onderzoek gedaan naar het verduurzamen van evenementen en trainingen gegeven over duurzaamheid.

Omdat er veel mogelijkheden zijn met een hotelschooldiploma, vond ik het lastig om te bepalen waar ik mijn carrière wilde starten. Toen ik via LinkedIn door 2ASSISTU werd benaderd, voelde ik meteen een klik. Na meerdere gesprekken en het ontmoeten van het team wist ik dat dit de plek was waar ik mijn carrière wilde kickstarten. Ik ben enthousiast om mezelf verder te ontwikkelen in een zakelijke omgeving en kijk ernaar uit om nieuwe uitdagingen aan te gaan, mijn vaardigheden verder te versterken en vooral te blijven doen wat ik het liefste doe: mensen helpen.

Vanaf september ben ik beschikbaar voor opdrachten. Ik maak graag persoonlijk kennis en kijk ernaar uit om iets voor jullie organisatie te kunnen betekenen. 2ASSISTU voelt nu al als een fijne thuishaven waar iedereen echt deel uitmaakt van het team, en ik kan niet wachten om aan de slag te gaan! 

Mijn naam is Anne Sophie, ik ben 25 jaar oud. Oorspronkelijk kom ik uit Amersfoort, maar ik woon al vijf jaar met veel plezier in Amsterdam. Afgelopen jaar ben ik afgestudeerd voor mijn BBA in Bedrijfskunde.

De kans om bij verschillende dynamische bedrijven aan de slag te gaan en in een korte tijd veel te leren, sprak mij enorm aan. Deze functie biedt een unieke mogelijkheid om mijn professionele netwerk uit te breiden en waardevolle praktijkervaring op te doen in diverse sectoren.

In april ben ik begonnen bij Holland Festival, een organisatie die mij de kans biedt om een breed scala aan taken uit te voeren en waarin ik continu uitgedaagd word om te leren en te groeien. Deze ervaring heeft mijn enthousiasme voor 2ASSISTU alleen maar versterkt. Het dynamische karakter van de werkzaamheden en de mogelijkheid om mezelf constant te blijven ontwikkelen, bevestigen dat ik de juiste keuze heb gemaakt. Ik kijk ernaar uit om nieuwe uitdagingen aan te gaan en mijn vaardigheden verder te ontwikkelen bij 2ASSISTU.

Hi, mijn naam is Myrte van der Heijden. Ik woon al sinds 2018 met veel plezier in Amsterdam waar ik de opleiding Creative Business aan de Hogeschool van Amsterdam heb gevolgd. Tijdens mijn studie heb ik als freelancer veel verschillende opdrachten in de hospitality sector gedaan, wat me veel waardevolle ervaringen heeft opgeleverd.

Na mijn afstuderen ben ik in augustus 2024 vol enthousiasme gestart bij 2ASSISTU als PA en Office Manager. In deze rol werk ik in een ambitieuze en dynamische omgeving, waar ik continu kan leren van mijn collega’s. Het is superleuk om onderdeel te zijn van een gedreven team en ik geniet van de afwisseling en uitdagingen in mijn werk.

Ik kijk ernaar uit om mijn vaardigheden verder te ontwikkelen en een positieve bijdrage te leveren aan het succes van 2ASSISTU!

Hi hi! Mijn naam is Julia van der Kaaij. Mijn studiepad begon met de opleiding International Business & Languages in Utrecht, gevolgd door Kunst & Economie en uiteindelijk heb ik een master in Communicatiewetenschap met specialisatie in corporate marketing afgerond aan de VU.
Tijdens mijn studie haalde ik veel plezier uit verschillende bijbanen die gericht waren op contact met mensen, zoals in de horeca en customer service. Daarnaast heb ik 2,5 jaar met veel enthousiasme bij Crisp gewerkt, waar ik mijn liefde voor eten kon combineren met communicatie. Daarnaast ben ik in 2024 gestart met een eigen onderneming in marketing.

Nu voelt het als het juiste moment om een fulltime carrière te starten, waarin ik mijn kennis en ervaring in de praktijk kan brengen. Bij 2ASSISTU heb ik de kans gekregen om als Research Associate in het werving- en selectieteam aan de slag te gaan. Hier richt ik me op het volledige proces voor de professionals: van het eerste contact met kandidaten tot hun nieuwe baan. Daarnaast ga ik mee op klantgesprekken met de consultants en help ik bij het ontwikkelen van wervingsstrategieën. Kortom, een superleuke en uitdagende rol! Ik ben ontzettend blij dat ik mijn volgende stap in mijn carrière bij 2ASSISTU kan zetten!

Hi, ik ben Jennifer Hompus en blij te kunnen delen dat ik ben gestart als Talent Manager. Na een prachtige reis door Zuid- en Midden-Amerika ben ik sinds september 2024 bij 2ASSISTU aan de slag gegaan!

In mijn rol als Talent Manager ben ik verantwoordelijk voor het ontwikkelen van nieuwe proposities die aansluiten bij de behoeften van zowel onze organisatie als ons team. Dit omvat het opstellen van een wervingsstrategie, het vertalen van klantbehoeften naar opdrachten, het opzetten van een effectief onboardingproces en het creëren van een training- en ontwikkelingsprogramma voor de 2AU Assistants. Daarnaast begeleid en ondersteun ik onze Assistants in hun professionele groei.

De maand september was een positieve start en inmiddels zijn er drie nieuwe collega’s begonnen in de rol van 2AU Assistant. Dank aan Berthe voor het vertrouwen en Nora voor het enthousiast maken over 2ASSISTU en de rol! En natuurlijk ook aan alle collega’s die het werk zo leuk maken.

Graag stel ik mezelf aan jullie voor! Mijn naam is Melissa Langedijk en sinds oktober 2024 ben ik ‘part of the team’ als 2ASSISTU Assistant. Met mijn achtergrond in Bedrijfskunde, de studie die ik aan de Hogeschool van Amsterdam heb afgerond, breng ik een frisse blik op efficiëntie en procesoptimalisatie mee. Tijdens mijn studie heb ik mijn Lean Management Green Belt certificaat behaald, waardoor ik getraind ben in het stroomlijnen van processen en het behalen van maximale resultaten.

Naast mijn studie heb ik waardevolle praktijkervaring opgedaan als hospitality & marketing representative. Deze ervaring heeft mijn vaardigheden in klantgerichtheid en teamdynamiek verder versterkt, wat goed aansluit bij mijn huidige rol als 2ASSISTU Assistant.

Wat mij erg aanspreekt in deze functie is de variatie van het werken voor verschillende bedrijven. Hierbij kan ik in een korte periode veel nieuwe kennis opdoen en mijn professionele netwerk verder uitbreiden.

Ik kijk ernaar uit om bij te dragen aan de verdere groei en het succes van 2ASSISTU.

Hi, ik ben Joyce van Straalen. In de zomer van 2024 heb ik mijn master Beleid, Communicatie en Organisatie behaald. Daarvoor heb ik zowel een bachelor Hotel- en Eventmanagement als een bachelor Communicatiewetenschappen afgerond. Dankzij deze diverse studies werk ik met een hospitality mindset en ondersteun ik anderen op een effectieve manier.

Bij 2ASSISTU voelde ik me direct thuis in het gezellige maar ambitieuze team. De mogelijkheid om verschillende bedrijven te leren kennen en waardevolle ervaring op te doen, spreekt me enorm aan. Ik ben een zorgzame en oplossingsgerichte professional die altijd klaarstaat om anderen te helpen bij het bereiken van hun doelen.

Bij 2ASSISTU kijk ik ernaar uit om mijn vaardigheden verder te ontwikkelen en samen te werken aan innovatieve oplossingen die een verschil maken voor onze klanten.

Hi, ik ben Maxime Kempkes. In juni 2024 heb ik mijn bachelor Communicatie & Multimedia Design afgerond en werk sinds november met veel plezier bij 2ASSISTU om gedetacheerd te worden als 2ASSISTU Assistant.

Tijdens mijn studietijd vervulde ik verschillende ondersteunende rollen in het onderwijs en de horeca, waar ik ontdekte hoeveel plezier ik haal uit het organiseren en ontzorgen van collega’s en klanten. Na mijn studie kwam 2ASSISTU op mijn pad, en na ons eerste gesprek wist ik meteen dat dit de juiste plek voor mij was.

Wat mij vooral aanspreekt in mijn functie is de veelzijdigheid en afwisseling. Geen dag is hetzelfde en dat zorgt ervoor dat het werk dynamisch en uitdagend blijft. Of het nu gaat om het organiseren van processen, het oplossen van onverwachte problemen, of het ondersteunen van collega’s—dit is precies waar ik energie van krijg. Geef mij een uitdaging, en ik ga er met enthousiasme en focus mee aan de slag om een passende oplossing te vinden!

Ik kijk uit naar alles wat nog op mijn pad komt bij 2ASSISTU, en ik kan niet wachten om mijn vaardigheden verder uit te bouwen.

Hi, ik ben Jill Hölzel. Na het afronden van de studie Leisure & Events Management aan de Hogeschool Inholland ben ik per november 2024 met veel enthousiasme begonnen bij 2ASSISTU als 2ASSISTU Assistant. Tijdens mijn opleiding heb ik gewerkt als eventplanner waar ik waardevolle ervaringen heb op gedaan binnen de zakelijk dienstverlening. Ik kijk er naar uit om deze ervaringen in te zetten en mij verder te ontwikkelen. Deze stap betekent voor mij niet alleen een nieuwe uitdaging, maar ook een kans om mijn passie voor organisatie en ondersteuning verder vorm te geven.

Vanaf het eerste moment voelde ik direct een enorme klik met 2ASSISTU. De mogelijkheid om via detachering verschillende functies en bedrijven te leren kennen spreekt mij heel erg aan. Op deze manier kan ik in een korte tijd veel leren. Ik kijk er naar uit om mijzelf de komende tijd op zowel professioneel als op persoonlijk vlak verder te ontwikkelen.

Het is ontzettend fijn om 2ASSISTU als een vertrouwde basis te hebben en onderdeel te zijn van een hecht en betrokken team!

Mijn naam is Brechje van Campen, ik ben 24 jaar oud. Na mijn studie aan de Hoge Hotelschool in Den Haag ben ik verder gaan zoeken naar een plek waar ik écht op mijn plek ben. Dit jaar ben ik afgestudeerd en vol enthousiasme gestart aan mijn professionele avontuur bij 2ASSISTU.

De kans om bij verschillende dynamische bedrijven aan de slag te gaan en in korte tijd veel te leren, sprak mij enorm aan. Via 2ASSISTU kan ik mijn talenten ontdekken, mijn netwerk uitbreiden en waardevolle praktijkervaring opdoen in diverse sectoren.

In mijn huidige rol als Executive Assistant bij Schoeller Allibert ondersteun ik het Senior Leadership Team (SLT) in hun dagelijkse werkzaamheden. Schoeller Allibert is een toonaangevend bedrijf dat duurzame, herbruikbare verpakkingsoplossingen biedt aan diverse industrieën. Deze ervaring daagt me uit en laat me groeien, zowel professioneel als persoonlijk.

Naast mijn werk ben ik altijd in beweging. Ik haal energie uit gezelligheid met mensen, lekker eten en creatieve uitdagingen. Stilzitten past niet bij mij; ik zoek altijd nieuwe manieren om mezelf te ontwikkelen. Dankzij 2ASSISTYOU voel ik me zeker dat ik de juiste keuze heb gemaakt en kijk ik uit naar alles wat nog komt!

TOP