Interim HR

Ben je op zoek naar tijdelijke versterking op HR-gebied? Overweeg dan een interim HR-professional via 2ASSISTU. Met onze kennis en flexibele aanpak kunnen we jouw bedrijf ondersteunen op het moment dat het nodig is. Hier zijn enkele redenen waarom een interim HR Professional een waardevolle toevoeging kan zijn, en hoe 2ASSISTU het verschil maakt: 

2ASSISTU

Wat is een interim HR medewerker ?

Een interim HR medewerker is een tijdelijke HR-professional die wordt ingehuurd om specifieke taken uit te voeren binnen een organisatie. Dit kan variëren van het overbruggen van personeelstekorten, tot het uit voeren van administratieve taken in piektijd tot het implementeren van nieuwe HR-processen.

Interim HR

De voordelen van een interim HR Professional

Flexibiliteit 

Onze interim HR-professionals kunnen snel worden ingezet en zijn flexibel inzetbaar, waardoor je snel kunt reageren op veranderende behoeften binnen je organisatie.

Expertise op aanvraag 

Met een breed scala aan ervaring en specialisaties binnen ons netwerk, kunnen we de juiste expertise leveren die past bij jouw specifieke HR-uitdagingen.

Objectiviteit en nieuwe perspectieven 

Als externe krachten kunnen onze interim HR-professionals frisse perspectieven bieden en objectieve inzichten geven, waardoor nieuwe ideeën worden gestimuleerd en stagnatie wordt voorkomen.

Kostenbesparing

Door alleen te betalen voor de periode waarin je de interim HR nodig hebt, kun je kosten besparen in vergelijking met het aannemen van een fulltime HR-medewerker.

Continuïteit

Onze interim HR-professionals zorgen voor een soepele overgang en behoud van activiteiten tijdens veranderingen binnen de organisatie.

Wij beschikken over energieke, proactieve en ondernemende interim Office Managers met o.a. ervaring binnen: 

Interim HR

Op zoek naar een HR medewerker interim? 2ASSISTU helpt!

Een interim HR medewerker kan dus van grote meerwaarde zijn voor je bedrijf. Dat begrijpen we bij 2ASSISTU maar al te goed. Wij zetten ons dan ook al jaren in om de juiste interimmers aan het juiste bedrijf te koppelen.

Als je op zoek bent naar een ervaren HR-professional voor een tijdelijke opdracht, dan staan wij klaar om je te ondersteunen. Met ons uitgebreide netwerk van gekwalificeerde kandidaten en ons grondige selectieproces, kunnen we snel de juiste persoon vinden die past bij jouw behoeften.

Of je nu een HR-manager, Recruiter, HR-adviseur of Officer zoekt, wij hebben de expertise om de perfecte match te vinden. Onze kandidaten zijn zorgvuldig gescreend en geselecteerd op basis van hun ervaring, vaardigheden en integriteit, zodat je met vertrouwen kunt rekenen op hun bijdrage aan jouw organisatie.

Wij beschikken over energieke, proactieve en ondernemende interim hr medewerkers met o.a. ervaring binnen: 

Waarom 2ASSISTU?

Moyenne Wessels

‘’Ik vind de begeleiding van 2ASSISTU, in het bijzonder van Inge, super fijn, persoonlijk en adequaat. Ik heb tot nu toe dus alleen maar goede ervaringen met 2ASSISTU!’’

Liesbeth Leurdijk

“Als heel prettig. Het werd mij snel duidelijk dat het een zeer professioneel bedrijf is. 2ASSISTU heeft een goed beeld van de markt, weet wat er speelt en wat de waarde van een opdracht is. Voor mij als beginnend zelfstandige gaf dat een veilig gevoel. Ik wist dat mijn uurtarief vervolgens goed en realistisch was. Ik had ook heel erg het gevoel dat Nora voor mij in stond en tegelijk het belang van het bedrijf ook behartigde.”

Suze Krantz

‘’Ik heb zelf met heel veel plezier drie maanden bij 2ASSISTU gewerkt om een tijdje te overbruggen en ik heb daar toen al waardevolle vriendinnen aan overgehouden! Daarnaast hebben ze mij goed ontvangen toen ik wegging bij mijn vorige baan en zo ben ik bij Power2X terecht gekomen. Jullie zijn persoonlijk, snel en heel fijne mensen om mee samen te werken!’’

Celine Thijs

“Als heel betrokken! De meiden van 2ASSISTU hebben zowel met het bedrijf als met jou persoonlijk contact. Een perfecte samenwerking dus!!’’

Ece Cinar: ‘’Ik vond de begeleiding van 2ASSISTU heel fijn in de aanloop naar mijn sollicitatiegesprek bij Loyens & Loeff. Inge heeft me telefonisch klaargestoomd voor het gesprek en met resultaat!”

Joy Dordregter

“Top! De communicatie verloopt heel soepel en met vragen kan ik altijd bij iedereen terecht. Ook zorgen ze ervoor dat alles goed en op tijd wordt geregeld. De sfeer is heel relaxed, professioneel maar niet té formeel.”

Zo vinden wij de beste interim HR-professionals voor jou!

1

Client interview

We starten met een persoonlijke kennismaking om jouw wensen te bespreken en een profielschets te maken.

2

Search

Wij gaan op zoek naar kwalitatieve kandidaten en zorgen voor een eerste selectie binnen 24 tot 48 uur.

3

Assistant interview

We nodigen geschikte kandidaten uit voor een diepte-interview om een goede inschatting te maken per kandidaat. 

4

Meet the assistants

We stellen 3 à 4 geschikte kandidaten aan jullie voor waarvan wij denken dat ze bij jullie passen om een goede indruk van elkaar te krijgen.

5

Negotiation

We staan jullie bij in de onderhandelingsfasen om voor beide partijen een tevreden uitkomst te behalen. 

6

Check-in en follow-up

We houden met beide partijen contact na aanstelling om te zien hoe het gaat en te evalueren.

Werken als interim HR-professional? 
Neem contact met ons op!

Ben je zelf een ervaren HR-professional en op zoek naar interim mogelijkheden? Bekijk dan onze vacatures en ontdek de diverse mogelijkheden om met ons samen te werken. Of het nu gaat om korte of langere opdrachten, wij bieden uitdagende projecten bij gerenommeerde organisaties waar je jouw expertise kunt inzetten en verder kunt ontwikkelen.

Persoonlijk contact is voor ons belangrijk dus nodigen wij door ons geselecteerde interim Office Managers uit bij ons op kantoor. Met behulp van diepte-interviews en onze ervaring binnen werving en selectie kunnen wij een inschatting maken van de juiste kandidaten om bij jouw bedrijf te introduceren. Vervolgens plannen we gesprekken in zodat jullie een goede indruk krijgen van de kandidaten. Wij geloven in een duurzame relatie en evalueren doorlopend om van elkaar te leren en direct aan de slag te kunnen wanneer er een (interim) functie vrij komt. Zo vinden we altijd de beste interim Office Manager voor jouw bedrijf.

Onze laatste vacatures

Hospitality Professional

Heb jij een passie voor gastvrijheid en een talent voor organiseren? En lijkt het je fantastisch om te werken in een omgeving waar jouw persoonlijke benadering en oog voor detail echt het verschil maken? Dan is deze rol een geweldige...

Executive Assistant

Bol.com in Utrecht zoekt een enthousiaste Executive Assistant voor de CEO! Als Executive Assistant ondersteun je de CEO, beheer je de agenda als een professional, houd je de communicatie scherp, handel je ad-hoc zaken af en pak je taken moeiteloos...

Do we need ?

Logo 2assistU rose
interim office manager

Vind de beste interim hr professional voor jouw openstaande functie!

Veelgestelde vragen

De kosten van een interim HR-medewerker variëren afhankelijk van ervaring, expertise en duur van de opdracht. Neem contact met ons op voor een
persoonlijke offerte.

Onze interimmers kunnen een breed scala aan HR- functies vervullen, waaronder Recruitmentmanager, Recruiter, Campus Recruiter, HR Officer en HR Medewerker. Neem contact op om te bespreken welke functies we kunnen invullen voor jouw organisatie.

Bij het aflopen van de interim-periode zorgen wij voor een soepele overgang en indien nodig kunnen we ook helpen bij het vinden van permanente
oplossingen voor je HR-behoeften.

TOP