Interim Office manager
Valt jouw Office Manager (tijdelijk) uit? Wij helpen je per direct aan een interim Office Manager die energiek, pro-actief, ondernemend en snel beschikbaar is! Zo hoef je zelf geen tijd te besteden aan sollicitaties en werving, maar vind je toch een goede match.
- Snelle oplossing dankzij ons ruime netwerk
- Pro-actieve en zeer ervaren Office Managers
- Ondersteuning van hoge kwaliteit
- Energie
- Snelheid
- Persoonlijk contact
- Online aanwezigheid
2ASSISTU
Wat doet een interim Office Manager?
Een interim office manager is een tijdelijke professional die belast is met het leiden en coördineren van dagelijkse kantooractiviteiten. Taken omvatten leiderschap, organisatieverbeteringen, projectmanagement, personeelsbeheer, budgetbeheer en communicatie. Ze worden ingehuurd om specifieke doelen te bereiken of veranderingen te beheren binnen een organisatie gedurende een bepaalde periode.

De voordelen van een interim Office Manger
Een interim Office Manager kan jou ondersteunen door verschillende werkzaamheden uit handen te nemen of die taken over te nemen van iemand die (tijdelijk) niet beschikbaar is. Zo helpen ze jou bijvoorbeeld je e-mail en agenda te beheren. Ze kunnen ook organisatorische taken op zich nemen, zoals een beurs of meeting organiseren. Ook kun je hen inzetten als eerste aanspreekpunt voor de verschillende afdelingen binnen je bedrijf. Doordat een interim Office Manager deze taken van je overneemt, houd jij meer tijd over voor belangrijkere taken.
Daarnaast kan een Office Manager je helpen het overzicht te behouden. Als management heb je waarschijnlijk te maken met veel uiteenlopende taken. De Office Manager creëert hier overzicht in zodat je geen tijd kwijt bent met het zoeken naar wat het meeste prioriteit heeft.
Een interim Office Manager kan ook een frisse blik werpen op de processen binnen je bedrijf. Medewerkers die er al langer werken, zijn waarschijnlijk al gewend aan de werkwijze. Maar iemand die tijdelijk bij jullie aansluit kan nieuwe ideeën inbrengen.

Do we need
?
- Ruime ervaring in bemiddeling van high-end PA’s
- 500 klanten blij gemaakt met een nieuwe Assistant
- 1500 kandidaten blij gemaakt met een nieuwe baan
Snel een interim Office Manager gevonden
Gaat jullie Office Manager met zwangerschapsverlof? Is er iemand tijdelijk uitgevallen? Of is er een andere reden waarom er tijdelijk extra capaciteit nodig is? Dan is het inzetten van een interim Office Manager dé oplossing! Wij beschikken over een groot netwerk van ervaren en professionele interim Office Managers die snel beschikbaar zijn.
Wij beschikken over energieke, proactieve en ondernemende interim Office Managers met o.a. ervaring binnen:
- Advocatuur
- Consultancy
- Private equity & Family Offices
- Retail
- Executive Search
- Corporate Finance
- Real Estate
Waarom 2ASSISTU?
- Energieke en proactieve Assistants
- Altijd persoonlijk contact
- Groot netwerk
- Online sterk aanwezig
Moyenne Wessels
‘’Ik vind de begeleiding van 2ASSISTU, in het bijzonder van Inge, super fijn, persoonlijk en adequaat. Ik heb tot nu toe dus alleen maar goede ervaringen met 2ASSISTU!’’
Liesbeth Leurdijk
“Als heel prettig. Het werd mij snel duidelijk dat het een zeer professioneel bedrijf is. 2ASSISTU heeft een goed beeld van de markt, weet wat er speelt en wat de waarde van een opdracht is. Voor mij als beginnend zelfstandige gaf dat een veilig gevoel. Ik wist dat mijn uurtarief vervolgens goed en realistisch was. Ik had ook heel erg het gevoel dat Nora voor mij in stond en tegelijk het belang van het bedrijf ook behartigde.”
Suze Krantz
‘’Ik heb zelf met heel veel plezier drie maanden bij 2ASSISTU gewerkt om een tijdje te overbruggen en ik heb daar toen al waardevolle vriendinnen aan overgehouden! Daarnaast hebben ze mij goed ontvangen toen ik wegging bij mijn vorige baan en zo ben ik bij Power2X terecht gekomen. Jullie zijn persoonlijk, snel en heel fijne mensen om mee samen te werken!’’
Celine Thijs
“Als heel betrokken! De meiden van 2ASSISTU hebben zowel met het bedrijf als met jou persoonlijk contact. Een perfecte samenwerking dus!!’’
Ece Cinar: ‘’Ik vond de begeleiding van 2ASSISTU heel fijn in de aanloop naar mijn sollicitatiegesprek bij Loyens & Loeff. Inge heeft me telefonisch klaargestoomd voor het gesprek en met resultaat!”
Joy Dordregter
“Top! De communicatie verloopt heel soepel en met vragen kan ik altijd bij iedereen terecht. Ook zorgen ze ervoor dat alles goed en op tijd wordt geregeld. De sfeer is heel relaxed, professioneel maar niet té formeel.”

Zo vinden wij de beste interim Office Manager voor jou!
1
Client interview
We starten met een persoonlijke kennismaking om jouw wensen te bespreken en een profielschets te maken.
2
Search
Wij gaan op zoek naar kwalitatieve kandidaten en zorgen voor een eerste selectie binnen 24 tot 48 uur.
3
Assistant interview
We nodigen geschikte kandidaten uit voor een diepte-interview om een goede inschatting te maken per kandidaat.
4
Meet the assistants
We stellen 3 à 4 geschikte kandidaten aan jullie voor waarvan wij denken dat ze bij jullie passen om een goede indruk van elkaar te krijgen.
5
Negotiation
We staan jullie bij in de onderhandelingsfasen om voor beide partijen een tevreden uitkomst te behalen.
6
Check-in en follow-up
We houden met beide partijen contact na aanstelling om te zien hoe het gaat en te evalueren.
Voor jou
De geschikte interim Office Manager voor jouw bedrijf
Zodra een bedrijf bij ons binnenkomt met een aanvraag voor een interim Office Manager gaan wij direct kandidaten benaderen uit ons eigen netwerk. Dit levert binnen 24-48 uur resultaat op. Dankzij onze ruime ervaring in recruitment bestaat ons netwerk namelijk uit diverse kwalitatieve kandidaten.
Persoonlijk contact is voor ons belangrijk, dus nodigen wij door ons geselecteerde interim Office Managers uit bij ons op kantoor. Met behulp van diepte-interviews en onze ervaring binnen werving en selectie kunnen wij een inschatting maken van de juiste kandidaten om bij jouw bedrijf te introduceren. Vervolgens plannen we gesprekken in zodat jullie een goede indruk krijgen van de kandidaten. Wij geloven in een duurzame relatie en evalueren doorlopend om van elkaar te leren en direct aan de slag te kunnen wanneer er een (interim) functie vrij komt. Zo vinden we altijd de beste interim Office Manager voor jouw bedrijf.












Vind de beste interim Office Manager voor jouw openstaande functie!
- Senior Consultant
- nora@2assistu.nl
- 06 16 86 52 72