Interim Office manager

Wij helpen je per direct aan een interim Office Manager die energiek, pro-actief, ondernemend en snel beschikbaar is!

2ASSISTU

Wat doet een interim Office Manager?

Een interim office manager is een tijdelijke professional die belast is met het leiden en coördineren van dagelijkse kantooractiviteiten. Taken omvatten leiderschap, organisatieverbeteringen, projectmanagement, personeelsbeheer, budgetbeheer en communicatie. Ze worden ingehuurd om specifieke doelen te bereiken of veranderingen te beheren binnen een organisatie gedurende een bepaalde periode.

Corporate recruiter

De voordelen van een interim Office Manger

Gaat jullie Office Manager met zwangerschapsverlof? Is er iemand tijdelijk uitgevallen? Of is er een andere reden waarom er tijdelijk extra capaciteit nodig is? Dan is het inzetten van een interim Office Manager dé oplossing! Wij beschikken over een groot netwerk van ervaren en professionele interim Office Managers die snel beschikbaar zijn. 

Wij beschikken over energieke, proactieve en ondernemende interim Office Managers met o.a. ervaring binnen: 

Corporate recruiter

Snel een interim Office Manager gevonden

Gaat jullie Office Manager met zwangerschapsverlof? Is er iemand tijdelijk uitgevallen? Of is er een andere reden waarom er tijdelijk extra capaciteit nodig is? Dan is het inzetten van een interim Office Manager dé oplossing! Wij beschikken over een groot netwerk van ervaren en professionele interim Office Managers die snel beschikbaar zijn. 

Wij beschikken over energieke, proactieve en ondernemende interim Office Managers met o.a. ervaring binnen: 

Waarom 2ASSISTU?

Moyenne Wessels

‘’Ik vind de begeleiding van 2ASSISTU, in het bijzonder van Inge, super fijn, persoonlijk en adequaat. Ik heb tot nu toe dus alleen maar goede ervaringen met 2ASSISTU!’’

Liesbeth Leurdijk

“Als heel prettig. Het werd mij snel duidelijk dat het een zeer professioneel bedrijf is. 2ASSISTU heeft een goed beeld van de markt, weet wat er speelt en wat de waarde van een opdracht is. Voor mij als beginnend zelfstandige gaf dat een veilig gevoel. Ik wist dat mijn uurtarief vervolgens goed en realistisch was. Ik had ook heel erg het gevoel dat Nora voor mij in stond en tegelijk het belang van het bedrijf ook behartigde.”

Suze Krantz

‘’Ik heb zelf met heel veel plezier drie maanden bij 2ASSISTU gewerkt om een tijdje te overbruggen en ik heb daar toen al waardevolle vriendinnen aan overgehouden! Daarnaast hebben ze mij goed ontvangen toen ik wegging bij mijn vorige baan en zo ben ik bij Power2X terecht gekomen. Jullie zijn persoonlijk, snel en heel fijne mensen om mee samen te werken!’’

Celine Thijs

“Als heel betrokken! De meiden van 2ASSISTU hebben zowel met het bedrijf als met jou persoonlijk contact. Een perfecte samenwerking dus!!’’

Ece Cinar: ‘’Ik vond de begeleiding van 2ASSISTU heel fijn in de aanloop naar mijn sollicitatiegesprek bij Loyens & Loeff. Inge heeft me telefonisch klaargestoomd voor het gesprek en met resultaat!”

Joy Dordregter

“Top! De communicatie verloopt heel soepel en met vragen kan ik altijd bij iedereen terecht. Ook zorgen ze ervoor dat alles goed en op tijd wordt geregeld. De sfeer is heel relaxed, professioneel maar niet té formeel.”

Zo vinden wij de beste interim Office Manager voor jou!

1

Client interview

We starten met een persoonlijke kennismaking om jouw wensen te bespreken en een profielschets te maken.

2

Search

Wij gaan op zoek naar kwalitatieve kandidaten en zorgen voor een eerste selectie binnen 24 tot 48 uur.

3

Assistant interview

We nodigen geschikte kandidaten uit voor een diepte-interview om een goede inschatting te maken per kandidaat. 

4

Meet the assistants

We stellen 3 à 4 geschikte kandidaten aan jullie voor waarvan wij denken dat ze bij jullie passen om een goede indruk van elkaar te krijgen.

5

Negotiation

We staan jullie bij in de onderhandelingsfasen om voor beide partijen een tevreden uitkomst te behalen. 

6

Check-in en follow-up

We houden met beide partijen contact na aanstelling om te zien hoe het gaat en te evalueren.

Voor jou

De geschikte interim office manager voor jouw bedrijf

Zodra een bedrijf bij ons binnenkomt met een aanvraag voor een interim Office Manager gaan wij direct kandidaten benaderen uit ons eigen netwerk. Dit levert binnen 24-48 uur direct resultaat op. Dankzij onze ruime ervaring in recruitment bestaat uit netwerk namelijk uit diverse kwalitatieve kandidaten. 

Persoonlijk contact is voor ons belangrijk dus nodigen wij door ons geselecteerde interim Office Managers uit bij ons op kantoor. Met behulp van diepte-interviews en onze ervaring binnen werving en selectie kunnen wij een inschatting maken van de juiste kandidaten om bij jouw bedrijf te introduceren. Vervolgens plannen we gesprekken in zodat jullie een goede indruk krijgen van de kandidaten. Wij geloven in een duurzame relatie en evalueren doorlopend om van elkaar te leren en direct aan de slag te kunnen wanneer er een (interim) functie vrij komt. Zo vinden we altijd de beste interim Office Manager voor jouw bedrijf.

Do we need ?

Logo 2assistU rose
interim office manager

Vind de beste interim Office Manager voor jouw openstaande functie!

TOP