Interim personal assistant bij 2ASSISTU

Zoek je een Personal Assistant die ondersteuning kan bieden gedurende een project, of heb je iemand nodig die tijdelijk in kan vallen, bijvoorbeeld tijdens een vakantie of zwangerschapsverlof? Dan is een interim Personal Assistant van 2ASSISTU de oplossing.

Waarom 2ASSISTU?

Moyenne Wessels

‘’Ik vind de begeleiding van 2ASSISTU, in het bijzonder van Inge, super fijn, persoonlijk en adequaat. Ik heb tot nu toe dus alleen maar goede ervaringen met 2ASSISTU!’’

Liesbeth Leurdijk

“Als heel prettig. Het werd mij snel duidelijk dat het een zeer professioneel bedrijf is. 2ASSISTU heeft een goed beeld van de markt, weet wat er speelt en wat de waarde van een opdracht is. Voor mij als beginnend zelfstandige gaf dat een veilig gevoel. Ik wist dat mijn uurtarief vervolgens goed en realistisch was. Ik had ook heel erg het gevoel dat Nora voor mij in stond en tegelijk het belang van het bedrijf ook behartigde.”

Suze Krantz

‘’Ik heb zelf met heel veel plezier drie maanden bij 2ASSISTU gewerkt om een tijdje te overbruggen en ik heb daar toen al waardevolle vriendinnen aan overgehouden! Daarnaast hebben ze mij goed ontvangen toen ik wegging bij mijn vorige baan en zo ben ik bij Power2X terecht gekomen. Jullie zijn persoonlijk, snel en heel fijne mensen om mee samen te werken!’’

Celine Thijs

“Als heel betrokken! De meiden van 2ASSISTU hebben zowel met het bedrijf als met jou persoonlijk contact. Een perfecte samenwerking dus!!’’

Ece Cinar: ‘’Ik vond de begeleiding van 2ASSISTU heel fijn in de aanloop naar mijn sollicitatiegesprek bij Loyens & Loeff. Inge heeft me telefonisch klaargestoomd voor het gesprek en met resultaat!”

Joy Dordregter

“Top! De communicatie verloopt heel soepel en met vragen kan ik altijd bij iedereen terecht. Ook zorgen ze ervoor dat alles goed en op tijd wordt geregeld. De sfeer is heel relaxed, professioneel maar niet té formeel.”

Een interim Personal Assistant van 2ASSISTU is energiek, proactief en voegt iets toe aan jouw organisatie, hoe kort of lang het dienstverband ook duurt. Of je nu een interim Personal Assistant zoekt voor enkele weken of maanden, voor een afgebakend project of voor doorlopende werkzaamheden, we zoeken de juiste persoon voor de desbetreffende opdracht. 

Wil je op korte termijn gebruik maken van de diensten van een interim Personal Assistant je meteen ontzorgd wordt? Geen probleem, we gaan voor je zoeken in ons netwerk. Komt de interim vacature pas over een aantal maanden vrij? Dan vergroten we ons zoekgebied om zo de beste Personal Assistant te vinden.

Hoe werkt het?

1

Client interview

We starten met een persoonlijke kennismaking om jouw wensen te bespreken en een profielschets te maken.

2

Search

Wij gaan op zoek naar kwalitatieve kandidaten en zorgen voor een eerste selectie binnen 24 tot 48 uur.

3

Candidate interview

We nodigen geschikte kandidaten uit voor een diepte-interview om een goede inschatting te maken per kandidaat. 

4

Meet the candidates

We stellen 3 à 4 geschikte kandidaten aan jullie voor waarvan wij denken dat ze bij jullie passen om een goede indruk van elkaar te krijgen.

5

Negotiation

We staan jullie bij in de onderhandelingsfasen om voor beide partijen een tevreden uitkomst te behalen. 

6

Check-in en follow-up

We houden met beide partijen contact na aanstelling om te zien hoe het gaat en te evalueren.

2ASSISTU

Hulp inschakelen van een interim Personal Assistant

Een interim Personal Assistant van 2ASSISTU is energiek, proactief en voegt iets toe aan jouw organisatie, hoe kort of lang het dienstverband ook duurt. Of je nu een interim Personal Assistant zoekt voor enkele weken of maanden, voor een afgebakend project of voor doorlopende werkzaamheden, we zoeken de juiste persoon voor de desbetreffende opdracht. 

Wil je op korte termijn gebruik maken van de diensten van een interim Personal Assistant je meteen ontzorgd wordt? Geen probleem, we gaan voor je zoeken in ons netwerk. Komt de interim vacature pas over een aantal maanden vrij? Dan vergroten we ons zoekgebied om zo de beste Personal Assistant te vinden.

Logo 2assistU rose
interim office manager

Nora Badda

Interim personal assistant

2ASSISTU heeft een groot netwerk aan diverse opdrachtgevers die opzoek zijn naar tijdelijke ondersteuning. Dit kan zijn ter vervanging van een zwangerschapsverlof, uitval door (langdurige) ziekte maar ook tijdelijke ondersteuning bij grootschalige projecten.

Dus ben je op zoek naar een nieuwe opdracht als Assistant? Of ben je nog werkzaam bij je huidige opdrachtgever, maar wil je alvast vooruit plannen? Of heb je altijd al gedroomd om voor jezelf te beginnen? Neem dan contact met ons op voor een verblijvende kennismaking bij ons kantoor!

Legal Interim
Legal Interim

Interim Community

Persoonlijk contact en het uitwisselen van ervaringen daar worden wij bij 2ASSISTU blij van.
Als member van onze 2ASSISTU Interim Community proberen we niet alleen een sparringpartner voor je te zijn tijdens je opdracht, maar willen we juist de Interim Community gezamenlijk versterken.

Netwerkborrels, masterclasses en workshops, alles komt aan bod. Thema’s die wij hierin behandelen dragen bij aan de verdere professionalisering van jou als Interim Assistant. Maar uiteraard is het ook meer dan gezellig om in contact te komen met andere collega’s in het vak!

Interim Nieuwsbrief

Elke maand sturen wij een overzicht van onze lopende opdrachten. Via de ‘ik ben beschikbaar’ knop kun je direct jouw beschikbaarheid opgeven voor de opdracht. 

Handig hé? Dus meld je aan!

    Do we need ?

    Connect with us!

    Voor jou

    Wij vinden de beste interim Personal Assistant voor jouw klus

    In ons netwerk hebben we vrijwel altijd een passende interim Personal Assistant voor jouw opdracht en als we niet direct een goede match vinden, dan gaan we online en offline op zoek buiten ons netwerk.

    Zoek je een interim Personal Assistant voor kantoorwerkzaamheden, dan hebben wij onze Office Stars die tijdelijk ondersteuning bieden waar nodig. Of het nu gaat om het gastvrij ontvangen van klanten, het afhandelen van telefoontjes en correspondentie of het bijhouden van je agenda. Zijn er specifieke vaardigheden nodig voor een functie binnen het notariaat of de advocatuur, dan biedt een parttime assistant van onze Legal Academy uitkomst.

    Bij de selectie van kandidaten voor jouw interim vacature kijken wij natuurlijk naar vaardigheden en ervaring, maar we vinden persoonlijkheid en energie minstens zo belangrijk, want iemand moet wel bij jouw team passen. Aan de hand van cv’s en een korte introductie bepaal jij met welke interim Personal Assistant(s) je nader kennis wilt maken, zodat je in real life kunt kijken of de klik er is.

    TOP