Op zoek naar een bijbaan?
- Ervaring opdoen
- Netwerk uitbreiden
- Toonaangevende bedrijven
- Persoonlijke begeleiding
The Office Stars
Ben je op zoek naar een leuke bijbaan als Office Assistant of Receptioniste?
Dan hebben wij wellicht iets interessants voor je! Binnen 2ASSISTU bemiddelen wij de Office Stars. Een unieke kans om via ons op tijdelijke basis bij verschillende organisaties aan de slag te gaan. Hiermee kan je jezelf verder ontwikkelen en bouw je binnen én buiten 2ASSISTU een mooi netwerk op. En natuurlijk is er naast hard werken ook plaats voor veel plezier en gezelligheid.
The Legal Academy
Ben jij een ambitieuze rechtenstudent (HBO/WO) en op zoek naar de perfecte (bij)baan? Dan is werken vanuit onze Legal Academy wellicht iets voor jou!
Dan hebben wij iets interessants voor je! Wij bieden de mogelijkheid om via ons flexibel als werkstudent aan de slag te gaan en juridisch gerelateerde ervaring op te doen. Daarnaast werken wij voor diverse bedrijven en kantoren waardoor je meteen een waardevol netwerk opbouwt. Ook word je tijdens dit werk- en leerproces begeleid door een professional.
Waarom bij 2AU aan de slag?
Community
Je bent onderdeel van onze hechte 2ASSISTU Assistant Community. Deze community wordt steeds groter en groter.
Zekerheid
Via ons krijg je een vast maandsalaris en aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden. Daarnaast zorgen wij voor een continue stroom aan leuke en passende opdrachten voor jou. Jij hoeft dus zelf niet op zoek naar nieuwe opdrachten.
Dynamisch
Doordat de opdrachten en vraagstukken van de klant tijdelijk zijn, is je werk erg afwisselend. Geen dag is hetzelfde!
Netwerken
Je leert tijdens de opdrachten en via 2ASSISTU veel nieuwe mensen en organisaties kennen. Hierdoor bouw je een sterk netwerk op en kom je er steeds meer achter wat écht bij jou past.
Wat bieden wij jou?
– Inhoudelijke (bij)baan die aansluit bij jouw ontwikkeling
– Professionele foto
– Customized CV
– Binnenkijken bij verschillende bedrijven en ontdekken wat écht bij je past
– Een waardevol netwerk
– Leuke events
– Onderdeel van onze Community
Waarom 2ASSISTU?
- Energieke en proactieve Assistants
- Altijd persoonlijk contact
- Groot netwerk
- Online sterk aanwezig
Moyenne Wessels
‘’Ik vind de begeleiding van 2ASSISTU, in het bijzonder van Inge, super fijn, persoonlijk en adequaat. Ik heb tot nu toe dus alleen maar goede ervaringen met 2ASSISTU!’’
Liesbeth Leurdijk
“Als heel prettig. Het werd mij snel duidelijk dat het een zeer professioneel bedrijf is. 2ASSISTU heeft een goed beeld van de markt, weet wat er speelt en wat de waarde van een opdracht is. Voor mij als beginnend zelfstandige gaf dat een veilig gevoel. Ik wist dat mijn uurtarief vervolgens goed en realistisch was. Ik had ook heel erg het gevoel dat Nora voor mij in stond en tegelijk het belang van het bedrijf ook behartigde.”
Suze Krantz
‘’Ik heb zelf met heel veel plezier drie maanden bij 2ASSISTU gewerkt om een tijdje te overbruggen en ik heb daar toen al waardevolle vriendinnen aan overgehouden! Daarnaast hebben ze mij goed ontvangen toen ik wegging bij mijn vorige baan en zo ben ik bij Power2X terecht gekomen. Jullie zijn persoonlijk, snel en heel fijne mensen om mee samen te werken!’’
Celine Thijs
“Als heel betrokken! De meiden van 2ASSISTU hebben zowel met het bedrijf als met jou persoonlijk contact. Een perfecte samenwerking dus!!’’
Ece Cinar: ‘’Ik vond de begeleiding van 2ASSISTU heel fijn in de aanloop naar mijn sollicitatiegesprek bij Loyens & Loeff. Inge heeft me telefonisch klaargestoomd voor het gesprek en met resultaat!”
Joy Dordregter
“Top! De communicatie verloopt heel soepel en met vragen kan ik altijd bij iedereen terecht. Ook zorgen ze ervoor dat alles goed en op tijd wordt geregeld. De sfeer is heel relaxed, professioneel maar niet té formeel.”
Onze werkwijze
1
Telefonische kennismaking
We starten met een telefonisch gesprek om jouw wensen te bespreken en te kijken of we iets voor je kunnen betekenen.
2
Persoonlijke ontmoeting
We nodigen je graag uit op kantoor om je te leren kennen. Hier bespreken we uitgebreid jouw wensen en passende vacatures.
3
Matching
Op basis van ons gesprek gaan we actief op zoek naar passende vacatures en bedrijven die aansluiten bij jouw profiel.
4
Introductie
We stellen je voor aan onze klant(en) met jouw cv en een introductietekst die wij opstellen aan de hand van onze kennismaking. Hiermee word jij volledig ontzorgd.
5
Sollicitatie
Als de opdrachtgever enthousiast is, volgt een kennismaking met hen waarin je dieper ingaat op jouw motivatie en wat er van jou verwacht wordt binnen de functie. Wij zorgen dat je goed voorbereid bent.
6
Aanbod
Als beide partijen enthousiast zijn, begeleiden we je door de onderhandelingsfase. We zorgen ervoor dat alles, van arbeidsvoorwaarden tot startdatum, wordt afgestemd en dat jij tevreden bent met het aanbod.
7
Check-in en follow-up
Ook na jouw start blijven we betrokken. We houden contact om te horen hoe het met je gaat, of je op je plek zit, en of er nog iets is waarmee we je kunnen helpen.
Do we need ?
- Ruime ervaring in bemiddeling van support posities
- 500 klanten blij gemaakt met een nieuwe Assistant
- 500 kandidaten blij gemaakt met een nieuwe baan
Nora Badda
- Senior Consultant
- nora@2assistu.nl
- 06 16 86 52 72
- Senior Consultant
- nora@2assistu.nl
- 06 16 86 52 72
Interesse? Of eventuele kennismaking?
Laat je gegevens achter en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op!