Personal Assistant nodig?

Is jouw bedrijf snel aan het groeien of nemen de bijzaken tegenwoordig meer tijd in beslag dan het echte werk? Dan heb je een Personal Assistant nodig.

2ASSISTU

Wat doet een Personal Assistant?

Een Personal Assistant kan verschillende rollen binnen jouw organisatie vervullen, afhankelijk van waar jij behoefte aan hebt. Want wat doet een Personal Assistant? Jou ontzorgen. Heb je iemand nodig die je agenda bijhoudt? Check! Zoek je een persoon die je zakenreizen van A tot Z voor je uitstippelt? Geen probleem! Heeft jouw kantoor een representatief gezicht nodig om klanten gastvrij te ontvangen? Gevonden! Wat doet een Personal Assistant eigenlijk niet? 

Wat doet een Personal Assistant bijvoorbeeld op kantoor:

Waarom 2ASSISTU?

Moyenne Wessels

‘’Ik vind de begeleiding van 2ASSISTU, in het bijzonder van Inge, super fijn, persoonlijk en adequaat. Ik heb tot nu toe dus alleen maar goede ervaringen met 2ASSISTU!’’

Liesbeth Leurdijk

“Als heel prettig. Het werd mij snel duidelijk dat het een zeer professioneel bedrijf is. 2ASSISTU heeft een goed beeld van de markt, weet wat er speelt en wat de waarde van een opdracht is. Voor mij als beginnend zelfstandige gaf dat een veilig gevoel. Ik wist dat mijn uurtarief vervolgens goed en realistisch was. Ik had ook heel erg het gevoel dat Nora voor mij in stond en tegelijk het belang van het bedrijf ook behartigde.”

Suze Krantz

‘’Ik heb zelf met heel veel plezier drie maanden bij 2ASSISTU gewerkt om een tijdje te overbruggen en ik heb daar toen al waardevolle vriendinnen aan overgehouden! Daarnaast hebben ze mij goed ontvangen toen ik wegging bij mijn vorige baan en zo ben ik bij Power2X terecht gekomen. Jullie zijn persoonlijk, snel en heel fijne mensen om mee samen te werken!’’

Celine Thijs

“Als heel betrokken! De meiden van 2ASSISTU hebben zowel met het bedrijf als met jou persoonlijk contact. Een perfecte samenwerking dus!!’’

Ece Cinar: ‘’Ik vond de begeleiding van 2ASSISTU heel fijn in de aanloop naar mijn sollicitatiegesprek bij Loyens & Loeff. Inge heeft me telefonisch klaargestoomd voor het gesprek en met resultaat!”

Joy Dordregter

“Top! De communicatie verloopt heel soepel en met vragen kan ik altijd bij iedereen terecht. Ook zorgen ze ervoor dat alles goed en op tijd wordt geregeld. De sfeer is heel relaxed, professioneel maar niet té formeel.”

Hoe werkt het?

1

Telefonische kennismaking

We starten met een telefonisch gesprek om jouw wensen te bespreken en te kijken of we iets voor je kunnen betekenen.

2

Persoonlijke ontmoeting

We nodigen je graag uit op kantoor om je te leren kennen. Hier bespreken we uitgebreid jouw wensen en passende vacatures.

3

Matching

Op basis van ons gesprek gaan we actief op zoek naar passende vacatures en bedrijven die aansluiten bij jouw profiel.

4

Introductie

We stellen je voor aan onze klant(en) met jouw cv en een introductietekst die wij opstellen aan de hand van onze kennismaking. Hiermee word jij volledig ontzorgd.  

5

Sollicitatie

Als de opdrachtgever enthousiast is, volgt een kennismaking met hen waarin je dieper ingaat op jouw motivatie en wat er van jou verwacht wordt binnen de functie. Wij zorgen dat je goed voorbereid bent. 

6

Aanbod

Als beide partijen enthousiast zijn, begeleiden we je door de onderhandelingsfase. We zorgen ervoor dat alles, van arbeidsvoorwaarden tot startdatum, wordt afgestemd en dat jij tevreden bent met het aanbod.

7

Check-in en follow-up

Ook na jouw start blijven we betrokken. We houden contact om te horen hoe het met je gaat, of je op je plek zit, en of er nog iets is waarmee we je kunnen helpen.

Voor jou

Betrouwbare en vaardige Personal Assistants

Wij hebben een uitgebreid netwerk van competente Personal Assistants, maar werven indien nodig ook kandidaten van buiten. De Personal Assistants van 2ASSISTU zijn proactief en energiek en wij zorgen met onze werkwijze voor een goede match op het gebied van vaardigheden en karakter.

2ASSISTU heeft naast Office Stars ook een Legal Academy met tijdelijke en vaste kandidaten met ervaring binnen het notariaat en/of de advocatuur. Wat doet een Personal Assistant van de Legal Academy? Deze kandidaten kunnen specifieke werkzaamheden voor de eerder genoemde branches verrichten, zoals ondersteuning bieden bij het bijwerken van aandeelhoudersregisters of het verrichten van (her)recherches.

Do we need ?

2ASSISTU

Een community voor organisaties

Met 2ASSISTU investeren we veel in onze interim community waardoor we snel een passende interim personal assistant van hoge kwaliteit kunnen vinden voor jullie organisatie. 

Binnen 2ASSISTU houden we van snel schakelen en vinden we persoonlijk contact heel erg belangrijk. We hebben een groot netwerk van goede energieke en proactieve Assistants en helpen hen graag snel aan een passende opdracht. 

Logo 2assistU rose
interim office manager

Vind de beste Personal Assistant voor jouw bedrijf!

Het beste

Zeker van de beste Personal Assistant

Als je een Personal Assistant nodig hebt, wil je geen tijd verliezen aan het zoeken naar de juiste kandidaat. Daarom neemt 2ASSISTU het grootste deel van dit proces van je over, jij hoeft alleen nog maar te kiezen.

Tijdens ons kennismakingsgesprek hebben we gehoord voor welke werkzaamheden je een Personal Assistant nodig hebt. Tijd om op zoek te gaan! Dit doen we zowel binnen als buiten ons eigen netwerk, online en offline. We zetten een customized vacature uit, zodat alleen Personal Assistants met de juiste skill set reageren. Zoek je bijvoorbeeld iemand die de volledige planning van je over kan nemen, dan leggen we daar de nadruk op. Wil je een personal assistant met een achtergrond in finance, dan gaan we op zoek naar kandidaten die aan die vereiste voldoen.

En nadat we een Personal Assistant voor je hebben gevonden, checken we regelmatig hoe de samenwerking verloopt. Persoonlijk contact en een duurzame relatie vinden wij namelijk belangrijk en als je opnieuw een personal assistant nodig hebt, zijn we al up to speed en kunnen we meteen voor je gaan zoeken. 

TOP