Optimale ondersteuning
We zijn gespecialiseerd in de bemiddeling van Assistants voor zowel vaste als tijdelijke vacatures.
- Energie
- Snelheid
- Persoonlijke contact
- Online aanwezigheid
Op zoek naar de beste Assistant?
Laat hier je gegevens achter!
- Binnen 24 uur reactie!










Voor bedrijven
Ben je op zoek naar de Assistant die écht het verschil maakt?
Energie, snelheid, persoonlijk contact en vertrouwen is waar wij voor staan. Met onze grote kennis over de doelgroep en sterke online aanwezigheid kunnen wij snel gedreven en ambitieuze kandidaten leveren.
Elke kandidaat die wordt voorgesteld voor de positie, spreken wij eerst uitgebreid bij ons op kantoor. Zo wordt er per kandidaat maatwerk geleverd en weten de Consultants precies welke organisatie bij diegene kan passen. Door middel van deze werkwijze lukt het ons om elke keer de perfecte match te maken.
Onze diensten
Hoe wij werken
Om de juiste Assistant te vinden voor een opdrachtgever kijken wij verder dan het CV.
Iemand zijn energie, pro-activiteit en uitstraling is hetgeen wat écht waarde toevoegt en waar wij op letten bij de selectie van kandidaten. Met onze grote kennis over de doelgroep en sterke online aanwezigheid kunnen wij snel gedreven en ambitieuze kandidaten leveren.
De afgelopen maanden hebben wij succesvolle opdrachten vervuld voor onder andere: McKinsey & Company, Bol.com, Egeria Capital Management, Timeless Investments, Baker & McKenzie, Roland Berger, The Boston Consulting Group en van Doorne.
Do we need
?
- Ruime ervaring in bemiddeling van support posities
- 500 klanten blij gemaakt met een nieuwe Assistant
- 500 kandidaten blij gemaakt met een nieuwe baan
Onze werkwijze
1
Telefonische kennismaking
We starten met een telefonisch gesprek om jullie wensen te bespreken en te kijken wat 2ASSISTU hierin kan betekenen.
2
Persoonlijke ontmoeting
We komen graag langs bij jou op kantoor om kennis te maken en meer te leren over de vacature en het kantoor. Hier bespreken we uitgebreid de wensen en jullie ideale kandidaat.
3
Matching
Op basis van de criteria gaan we actief op zoek naar passende kandidaten die aansluiten bij jullie vacature en organisatie. Wij spreken al onze kandidaten op kantoor, zodat we zeker zijn dat we de beste kwaliteit leveren.
4
Introductie
We stellen kwalitatief sterke kandidaten voor met een cv en een introductietekst die wij opstellen aan de hand van de persoonlijke kennismaking met de kandidaat.
5
Sollicitatie
Als je enthousiast bent over de kandidaten, helpen wij met het stroomlijnen van de agenda’s en het inplannen van de eerste sollicitatieronde. Wij zorgen ervoor dat de kandidaten goed voorbereid zijn.
6
Aanbod
Als beide partijen enthousiast zijn, begeleiden we de onderhandelingsfase. We zorgen ervoor dat alles, van arbeidsvoorwaarden tot startdatum, wordt afgestemd en dat beide partijen tevreden zijn.
7
Check-in en follow-up
Ook nadat de kandidaat start blijven we betrokken. We houden contact om te horen hoe het met jullie nieuwe werknemer gaat en of er nog iets is waarmee we je kunnen helpen.


Berthe van der Peet
- Founder 2ASSISTU
- berthe@2assistu.nl
- 06 45 43 29 01
- Founder 2ASSISTU
- berthe@2assistu.nl
- 06 45 43 29 01
Waarom 2ASSISTU?
- Energieke en proactieve Assistants
- Altijd persoonlijk contact
- Groot netwerk
- Online sterk aanwezig
Egeria Group
“2ASSISTU denkt in alle opzichten met je mee om in deze competitieve markt goede kandidaten aan je organisatie te verbinden. Ze werken transparant, snel en ze begrijpen onze organisatie en uitdagingen waardoor er mooie en soms ook verrassende matches ontstaan. Wij werken graag met 2ASSISTU samen.”

Interesse in een kennismaking?
Laat je gegevens achter en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op!