2ASSISTU Assistant
- Afwisseling
- Flexibel
- Netwerken
- Ontwikkeling
- Energie
- Persoonlijk contact
- Proactief
- Flexibel
2ASSISTU
De Assistant die energie geeft en écht waarde toevoegt, dat is een 2ASSISTU Assistant!
Bij 2ASSISTU streven we ernaar onze klanten optimaal te ondersteunen met onze eigen hospitality minded en getrainde Assistants. Onze Assistants zijn beschikbaar voor opdrachten als Office Assistant, Office Manager of Personal Assistant, zodat we jouw of jullie organisatie maximaal kunnen ontzorgen vanuit onze kernwaarden: energie, persoonlijk contact, proactief en flexibel.
Daarnaast zorgen wij voor goede begeleiding en coaching tijdens de opdrachten, zodat de Assistants vanaf het begin echt waarde toevoegen en zich kunnen blijven ontwikkelen.
Is jullie organisatie per direct op zoek naar een tijdelijke oplossing en zoeken jullie een energieke en stralende Assistant voor op kantoor? Neem dan contact met ons op!
Do we need ?
meet
the
assistants
Waarom 2ASSISTU?
- Energieke en proactieve Assistants
- Altijd persoonlijk contact
- Groot netwerk
- Online sterk aanwezig
Hunkemöller
“We are happy that 2ASSISTU was able to bridge the gap between PA’s by offering one of their 2ASSISTU Assistants for a period of time. This allowed me to continue my work while having the necessary support. We are very pleased with this collaboration and would highly recommend!”
Berthe van der Peet
- Founder 2ASSISTU
- berthe@2assistu.nl
- 06 45 43 29 01
- Founder 2ASSISTU
- berthe@2assistu.nl
- 06 45 43 29 01
Interesse om meer informatie te ontvangen?
Laat je gegevens achter en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op!
Hi! Mijn naam is Sophie, woonachtig in Amsterdam en sinds kort ben ik onderdeel van het 2ASSISTU team.
Als 2ASSISTU Assistant zal ik de komende tijd veel leren bij verschillende organisaties om mijn vaardigheden verder te ontwikkelen. De afgelopen 5 jaar heb ik ervaring opgedaan als Office Manager terwijl ik mijn studie Communicatie en Creative Business volgde.
Ik ben onlangs begonnen met mijn eerste opdracht via 2ASSISTU bij BNP Paribas Real Estate, waar ik verantwoordelijk ben voor evenementen, communicatie en office management. Deze diverse taken zorgen voor veel afwisseling in mijn werk, wat het erg leerzaam en dynamisch maakt.
Het is heel fijn om bij 2ASSISTU een vertrouwde basis te hebben en onderdeel te zijn van een hecht en betrokken team!
Ben je benieuwd naar de functie als 2ASSISTU Assistant? Stuur mij dan een berichtje op sophie@2assistu.nl.
Mijn naam is Anne Sophie, ik ben 25 jaar oud. Oorspronkelijk kom ik uit Amersfoort, maar ik woon al vijf jaar met veel plezier in Amsterdam. Afgelopen jaar ben ik afgestudeerd voor mijn BBA in Bedrijfskunde.
De kans om bij verschillende dynamische bedrijven aan de slag te gaan en in een korte tijd veel te leren, sprak mij enorm aan. Deze functie biedt een unieke mogelijkheid om mijn professionele netwerk uit te breiden en waardevolle praktijkervaring op te doen in diverse sectoren.
In april ben ik begonnen bij Holland Festival, een organisatie die mij de kans biedt om een breed scala aan taken uit te voeren en waarin ik continu uitgedaagd word om te leren en te groeien. Deze ervaring heeft mijn enthousiasme voor 2ASSISTU alleen maar versterkt. Het dynamische karakter van de werkzaamheden en de mogelijkheid om mezelf constant te blijven ontwikkelen, bevestigen dat ik de juiste keuze heb gemaakt. Ik kijk ernaar uit om nieuwe uitdagingen aan te gaan en mijn vaardigheden verder te ontwikkelen bij 2ASSISTU.
Hi! Mijn naam is Carien en ik ben vanaf september 2024 onderdeel van 2ASSISTU als 2ASSISTU Assistant.
Afgelopen zomer ben ik afgestudeerd aan Hotelschool The Hague in Amsterdam, waar ik mijn passie voor het helpen van mensen heb ontdekt. Naast mijn studie heb ik gewerkt als Front Office Assistant bij Hotel Boat&Co, waar ik veel ervaring heb opgedaan in agendabeheer, relatiemanagement en officemanagement. Ook heb ik als Sustainability Intern bij het Scheepvaartmuseum onderzoek gedaan naar het verduurzamen van evenementen en trainingen gegeven over duurzaamheid.
Omdat er veel mogelijkheden zijn met een hotelschooldiploma, vond ik het lastig om te bepalen waar ik mijn carrière wilde starten. Toen ik via LinkedIn door 2ASSISTU werd benaderd, voelde ik meteen een klik. Na meerdere gesprekken en het ontmoeten van het team wist ik dat dit de plek was waar ik mijn carrière wilde kickstarten. Ik ben enthousiast om mezelf verder te ontwikkelen in een zakelijke omgeving en kijk ernaar uit om nieuwe uitdagingen aan te gaan, mijn vaardigheden verder te versterken en vooral te blijven doen wat ik het liefste doe: mensen helpen.
Vanaf september ben ik beschikbaar voor opdrachten. Ik maak graag persoonlijk kennis en kijk ernaar uit om iets voor jullie organisatie te kunnen betekenen. 2ASSISTU voelt nu al als een fijne thuishaven waar iedereen echt deel uitmaakt van het team, en ik kan niet wachten om aan de slag te gaan!