Per direct een interim Assistant nodig?

Zoek je een Assistant die ondersteuning kan bieden gedurende een project, of heb je iemand nodig die tijdelijk in kan vallen, bijvoorbeeld tijdens een vakantie of zwangerschapsverlof? Dan is een interim Personal Assistant van 2ASSISTU de oplossing.

Do we need 2ASSISTU?

Ben je op zoek naar een interim Assistant die echt het verschil maakt? Wil je geen tijd verliezen en snel schakelen? Wij staan voor je klaar om het grootste deel van dit proces van je over te nemen. Jij hoeft alleen nog maar te kiezen voor de kandidaat die het best binnen jullie organisatie past.

 

2ASSISTU

De perfecte match!

Een interim Assistant van 2ASSISTU is energiek, proactief en voegt iets toe aan jouw organisatie, hoe kort of lang het dienstverband ook duurt. Of je nu een interim Assistant zoekt voor enkele weken of maanden, voor een afgebakend project of voor doorlopende werkzaamheden, we zoeken de juiste persoon voor de desbetreffende opdracht. 

Wil je op korte termijn gebruik maken van de diensten van een interim Assistant je meteen ontzorgd wordt? Geen probleem, we gaan voor je zoeken in ons netwerk. Komt de interim vacature pas over een aantal maanden vrij? Dan vergroten we ons zoekgebied om zo de beste Personal Assistant te vinden.

 

 

Hoe werken wij?

1

Telefonische kennismaking

We starten met een telefonisch gesprek om jouw wensen te bespreken en te kijken of we iets voor je kunnen betekenen.

2

Persoonlijke ontmoeting

We nodigen je graag uit op kantoor om je te leren kennen. Hier bespreken we uitgebreid jouw wensen en passende vacatures.

3

Matching

Op basis van ons gesprek gaan we actief op zoek naar passende vacatures en bedrijven die aansluiten bij jouw profiel.

4

Introductie

We stellen je voor aan onze klant(en) met jouw cv en een introductietekst die wij opstellen aan de hand van onze kennismaking. Hiermee word jij volledig ontzorgd.  

5

Sollicitatie

Als de opdrachtgever enthousiast is, volgt een kennismaking met hen waarin je dieper ingaat op jouw motivatie en wat er van jou verwacht wordt binnen de functie. Wij zorgen dat je goed voorbereid bent. 

6

Aanbod

Als beide partijen enthousiast zijn, begeleiden we je door de onderhandelingsfase. We zorgen ervoor dat alles, van arbeidsvoorwaarden tot startdatum, wordt afgestemd en dat jij tevreden bent met het aanbod.

7

Check-in en follow-up

Ook na jouw start blijven we betrokken. We houden contact om te horen hoe het met je gaat, of je op je plek zit, en of er nog iets is waarmee we je kunnen helpen.

2ASSISTU

Jouw ideale match, wij vinden hem!

 

Tijdens ons kennismakingsgesprek hebben we de kwaliteiten besproken die jullie belangrijk vinden in een kandidaat. Het is nu tijd om op zoek te gaan! Dit doen we zowel binnen als buiten ons eigen netwerk, online en offline. Zoek je bijvoorbeeld een Junior kandidaat die flexibel inzetbaar is? Of juist een Senior kandidaat met ervaring in het runnen en managen van een team en kantoor? Door onze uitgebreide interim community weten we vaak als snel wie er beschikbaar is en het beste past binnen jullie organisatie.

 

Nadat de juiste nieuwe collega is gestart, checken we regelmatig hoe de samenwerking verloopt. Persoonlijk contact en een duurzame relatie vinden wij namelijk belangrijk. En als je opnieuw versterking nodig hebt, kunnen we direct weer aan de slag.

 

Waarom 2ASSISTU?

Bencis Capital Partners

“Energie, snelheid en persoonlijk contact is waar 2ASSISTU voor staat en dit is 100% waar! Berthe en haar team weten hoe belangrijk een hospitality mindset en persoonlijk contact is. Op een informele wijze toch zeer professioneel.” 

Logo 2assistU rose
interim office manager

Nora Badda

Do we need ?

Interesse in een kennismaking?

Laat je gegevens achter en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op!

    TOP