Op zoek naar de beste Assistant?
Bij 2ASSISTU bemiddelen wij pro-actieve, representatieve en ervaren Office Managers, Personal – en Executive Assistants die graag ontzorgen. Het samenwerken met een Assistant draagt niet alleen bij aan een strak georganiseerde agenda maar kan zelfs leiden tot de groei van jouw organisatie.
- Een sparringspartner met oren en ogen in de organisatie
-
De perfecte schakel tussen werk en privé gerelateerde zaken
- Een Assistant als verbinder tussen managers en teamleden
- De sterke en onmisbare kracht achter de schermen
- Representatief
- Discreet
- Sparringspartner op niveau
- Pro-actief
- Hospitality minded
- Representatief
- Discreet
- Sparringspartner op niveau
- Pro-actief
- Hospitality minded
2ASSISTU
De ideale Office Manager, Personal- of Executive Assistant via 2ASSISTU!
Een Assistant op board- en of directieniveau heeft veel verantwoordelijkheden en moet daarom over diverse kwaliteiten en competenties beschikken. Middels ons grote netwerk en ervaren Consultants kunnen wij jouw snel van de ideale Assistant voorzien.


Inge Dekker
- Senior Consultant
- inge@2assistu.nl
- 06 83 94 04 87
2ASSISTU
Enthousiast? Laat ons je adviseren!
Binnen 2ASSISTU hebben wij een groot netwerk aan Personal- en Executive Assistants. Wij denken graag met je mee over de juiste invulling van de rol en de ideale kandidaat. Is er behoefte aan een junior profiel die de agenda’s beheert of juist een senior profiel die als gatekeeper jou als leidinggevende ondersteunt. Voor beide niveaus en alles wat hier tussen valt, kunnen wij snel een oplossing bieden.
De door ons geselecteerde en professionele kandidaten beschikken over de juiste vaardigheden en hebben o.a. ervaring opgedaan binnen:
- Advocatuur
- Consultancy
- Private equity & Family Offices
- Retail
- Executive Search
- Corporate Finance
- Real Estate










Hoe werken wij?
1
Telefonische kennismaking
We starten met een telefonisch gesprek om jullie wensen te bespreken en te kijken wat 2ASSISTU hierin kan betekenen.
2
Persoonlijke ontmoeting
We komen graag langs bij jou op kantoor om kennis te maken en meer te leren over de vacature en het kantoor. Hier bespreken we uitgebreid de wensen en jullie ideale kandidaat.
3
Matching
Op basis van de criteria gaan we actief op zoek naar passende kandidaten die aansluiten bij jullie vacature en organisatie. Wij spreken al onze kandidaten op kantoor, zodat we zeker zijn dat we de beste kwaliteit leveren.
4
Introductie
We stellen kwalitatief sterke kandidaten voor met een cv en een introductietekst die wij opstellen aan de hand van de persoonlijke kennismaking met de kandidaat.
5
Sollicitatie
Als je enthousiast bent over de kandidaten, helpen wij met het stroomlijnen van de agenda’s en het inplannen van de eerste sollicitatieronde. Wij zorgen ervoor dat de kandidaten goed voorbereid zijn.
6
Aanbod
Als beide partijen enthousiast zijn, begeleiden we de onderhandelingsfase. We zorgen ervoor dat alles, van arbeidsvoorwaarden tot startdatum, wordt afgestemd en dat beide partijen tevreden zijn.
7
Check-in en follow-up
Ook nadat de kandidaat start blijven we betrokken. We houden contact om te horen hoe het met jullie nieuwe werknemer gaat en of er nog iets is waarmee we je kunnen helpen.
Waarom 2ASSISTU?
- Energieke en proactieve Assistants
- Altijd persoonlijk contact
- Groot netwerk
- Online sterk aanwezig
Egeria Group
“2ASSISTU denkt in alle opzichten met je mee om in deze competitieve markt goede kandidaten aan je organisatie te verbinden. Ze werken transparant, snel en ze begrijpen onze organisatie en uitdagingen waardoor er mooie en soms ook verrassende matches ontstaan. Wij werken graag met 2ASSISTU samen.”



Inge Dekker
- Senior Consultant
- inge@2assistu.nl
- 06 83 94 04 87
Do we need
?
- Ruime ervaring in bemiddeling van support posities
- 500 klanten blij gemaakt met een nieuwe Assistant
- 500 kandidaten blij gemaakt met een nieuwe baan
Interesse in een kennismaking?
Laat je gegevens achter en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op!