Op zoek naar de beste Assistant?
Bij 2ASSISTU bemiddelen wij pro-actieve, representatieve en ervaren Office Managers, Personal – en Executive Assistants die graag ontzorgen. Het samenwerken met een Assistant draagt niet alleen bij aan een strak georganiseerde agenda maar kan zelfs leiden tot de groei van jouw organisatie.
- Een sparringspartner met oren en ogen in de organisatie
-
De perfecte schakel tussen werk en privé gerelateerde zaken
- Een Assistant als verbinder tussen managers en teamleden
- De sterke en onmisbare kracht achter de schermen
- Representatief
- Discreet
- Sparringspartner op niveau
- Pro-actief
- Hospitality minded
- Representatief
- Discreet
- Sparringspartner op niveau
- Pro-actief
- Hospitality minded
2ASSISTU
De ideale Office Manager, Personal- of Executive Assistant via 2ASSISTU!
Een Assistant op board- en of directieniveau heeft veel verantwoordelijkheden en moet daarom over diverse kwaliteiten en competenties beschikken. Middels ons grote netwerk en ervaren Consultants kunnen wij jouw snel van de ideale Assistant voorzien.
Inge Dekker
- Senior Consultant
- inge@2assistu.nl
- 06 83 94 04 87
2ASSISTU
Enthousiast? Laat ons je adviseren!
Binnen 2ASSISTU hebben wij een groot netwerk aan Personal- en Executive Assistants. Wij denken graag met je mee over de juiste invulling van de rol en de ideale kandidaat. Is er behoefte aan een junior profiel die de agenda’s beheert of juist een senior profiel die als gatekeeper jou als leidinggevende ondersteunt. Voor beide niveaus en alles wat hier tussen valt, kunnen wij snel een oplossing bieden.
De door ons geselecteerde en professionele kandidaten beschikken over de juiste vaardigheden en hebben o.a. ervaring opgedaan binnen:
- Advocatuur
- Consultancy
- Private equity & Family Offices
- Retail
- Executive Search
- Corporate Finance
- Real Estate
Hoe werken wij?
1
Telefonische kennismaking
We starten met een telefonisch gesprek om jouw wensen te bespreken en te kijken of we iets voor je kunnen betekenen.
2
Persoonlijke ontmoeting
We nodigen je graag uit op kantoor om je te leren kennen. Hier bespreken we uitgebreid jouw wensen en passende vacatures.
3
Matching
Op basis van ons gesprek gaan we actief op zoek naar passende vacatures en bedrijven die aansluiten bij jouw profiel.
4
Introductie
We stellen je voor aan onze klant(en) met jouw cv en een introductietekst die wij opstellen aan de hand van onze kennismaking. Hiermee word jij volledig ontzorgd.
5
Sollicitatie
Als de opdrachtgever enthousiast is, volgt een kennismaking met hen waarin je dieper ingaat op jouw motivatie en wat er van jou verwacht wordt binnen de functie. Wij zorgen dat je goed voorbereid bent.
6
Aanbod
Als beide partijen enthousiast zijn, begeleiden we je door de onderhandelingsfase. We zorgen ervoor dat alles, van arbeidsvoorwaarden tot startdatum, wordt afgestemd en dat jij tevreden bent met het aanbod.
7
Check-in en follow-up
Ook na jouw start blijven we betrokken. We houden contact om te horen hoe het met je gaat, of je op je plek zit, en of er nog iets is waarmee we je kunnen helpen.
Waarom 2ASSISTU?
- Energieke en proactieve Assistants
- Altijd persoonlijk contact
- Groot netwerk
- Online sterk aanwezig
Egeria Group
“2ASSISTU denkt in alle opzichten met je mee om in deze competitieve markt goede kandidaten aan je organisatie te verbinden. Ze werken transparant, snel en ze begrijpen onze organisatie en uitdagingen waardoor er mooie en soms ook verrassende matches ontstaan. Wij werken graag met 2ASSISTU samen.”
Inge Dekker
- Senior Consultant
- inge@2assistu.nl
- 06 83 94 04 87
Do we need ?
- Ruime ervaring in bemiddeling van support posities
- 500 klanten blij gemaakt met een nieuwe Assistant
- 500 kandidaten blij gemaakt met een nieuwe baan
Interesse in een kennismaking?
Laat je gegevens achter en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op!