2ASSISTU Assistant

Logo 2assistU rose

Voor Assistants

Droom jij van een Assistant functie waarin jij op projectbasis klanten kan ontzorgen, je netwerk kan uitbreiden en je optimaal kan blijven ontwikkelen?  

Dan is de functie als 2ASSISTU Assistant de perfecte rol voor jou! Als 2ASSISTU Assistant werk jij op detacheringsbasis, leer je veel verschillende organisaties kennen en kun je er via deze weg achter komen hoe jij je loopbaan verder wilt ontwikkelen. Denk hierbij aan tijdelijke rollen als Officemanager, Executive Assistant of Personal Assistant. Dit kan zijn in verband met een zwangerschapverlof, ziekte of ter overbrugging tot er een vaste Assistant gevonden is.

Je bent altijd op zoek naar nieuwe uitdagingen, houdt van verandering en zorgt er op elke werkplek voor dat iedereen ontzorgd is en zijn of haar werk optimaal kan uitvoeren. Verder ben je ondernemend, flexibel, proactief en een echte teamplayer. Als onderdeel van 2ASSISTU ben je daarnaast ook het visitekaartje van 2ASSISTU en weet jij elke opdracht succesvol af te ronden.

Heb jij al enige ervaring als Assistant en is deze functie als 2ASSISTU Assistant op jouw lijf geschreven? Dan nodigen wij je graag uit op ons kantoor in Amsterdam voor een persoonlijke kennismaking.  

Do we need ?

Waarom bij 2AU aan de slag?

Community

Je bent onderdeel van onze hechte 2ASSISTU Assistant Community. Deze community wordt steeds groter en groter.

Zekerheid

Via ons krijg je een vast maandsalaris en aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden. Daarnaast zorgen wij voor een continue stroom aan leuke en passende opdrachten voor jou. Jij hoeft dus zelf niet op zoek naar nieuwe opdrachten. 

Dynamisch

Doordat de opdrachten en vraagstukken van de klant tijdelijk zijn, is je werk erg afwisselend. Geen dag is hetzelfde!

Netwerken

Je leert tijdens de opdrachten en via 2ASSISTU veel nieuwe mensen en organisaties kennen. Hierdoor bouw je een sterk netwerk op en kom je er steeds meer achter wat écht bij jou past.

Persoonlijke ontwikkeling

Wij organiseren iedere laatste dinsdag van de maand een training bij ons op kantoor of op een externe locatie. Elke training heeft een eigen thema en wordt gegeven door diverse interessante sprekers. Op deze manier kan jij je constant blijven ontwikkelen. Uiteraard sluiten wij daarna altijd af met een gezellige borrel zodat jullie elkaar steeds beter leren kennen en ervaringen kunnen uitwisselen. 

Wat bieden wij jou?

– Diverse toonaangevende opdrachtgevers
– Een competitief salaris 
– Roze customized Cowboy
– Zekerheid
– 25 vakantiedagen o.b.v. 40 uur
– Telefoonkostenvergoeding
– Training en ontwikkelingsprogramma
– Onderdeel van onze Community
– Professionele fotoshoot

Anne Sophie Hofman

Anne Sophie Hofman

2AU Assistant

annesophie@2assistu.nl

meet
the
assistants

Logo 2ASSISTU wit
Sophie

Sophie Tricot

2AU Assistant

sophie@2assistu.nl

Carien Meinders

Carien Meinders

2AU Assistant

carien@2assistu.nl

Melissa Langedijk

Melissa Langedijk

2AU Assistant

melissa@2assistu.nl

Joyce van Straalen

Joyce van Straalen

2AU Assistant

joyce@2assistu.nl

Onze werkwijze

1

Telefonische kennismaking

We bespreken jouw wensen en kijken of er een match is.

2

Persoonlijke ontmoeting

Tijdens diverse gesprekken op kantoor leren we je beter kennen en onderzoeken we of er een match is voor het 2ASSISTU Assistant programma.

3

In dienst

Op basis van jouw motivatie en onze klik word je aangenomen bij 2ASSISTU.

4

Training op kantoor

Je start met een intensieve trainingsweek om goed voorbereid aan je eerste opdracht te beginnen en je leert het team kennen.

5

Matching

We zoeken opdrachten die aansluiten bij jouw profiel en stellen je voor aan onze klanten met een professioneel cv en introductietekst.

6

Sollicitatiegesprek

Bij interesse van de opdrachtgever bereiden we je voor op een kennismaking waarin jij jouw motivatie kunt laten zien.

7

Aan de slag

Als beide partijen enthousiast zijn, start jij aan je opdracht.

8

Begeleiding

Na je training ga je aan de slag bij de klant, en ook daarna blijven we betrokken om je te ondersteunen. Als onderdeel van ons team nodigen we je uiteraard ook uit voor gezellige teamuitjes!.

Interesse? Of eventuele kennismaking?

Laat je gegevens achter en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op!

    Connect with us!

    Hi! Mijn naam is Elvita. Nadat ik in 2015 mijn eerste afstudeerstage in Barcelona had gelopen, vond ik het tijd om naar Amsterdam te verhuizen. Toen ik mijn studie aan het EuroCollege (hotel- en eventmanagement) had afgerond, ben ik een opleiding gaan volgen op Schoevers.

    Na (bijna) 7 leerzame en leuke jaren als Senior Executive Assistant bij mijn vorige werkgever was ik toe aan een nieuwe uitdaging. Ik kwam in contact met 2ASSISTU en de ‘2AU Assistant’ rol maakte mij enthousiast. Na al die jaren op één vaste plek te hebben gezeten, vond ik het idee om ervaring op te doen bij diverse bedrijven erg aantrekkelijk, op deze manier leer je ontzettend veel en kun je je netwerk verder uitbreiden. Het geeft mij veel energie; je ontmoet nieuwe mensen, leert omgaan met verschillende bedrijfsculturen, je wordt continu geprikkeld (lees: het is nooit saai) en je aanpassingsvermogen groeit enorm.

    Naast dat je veel kunt leren tijdens verschillende opdrachten geeft het 2AU team ook een fijne en vertrouwde basis. Je ziet elkaar regelmatig tijdens uitjes, workshops of events. Ik kijk uit naar de komende tijd; klaar om mijn krachten in te zetten en mezelf verder te ontwikkelen binnen dit mooie bedrijf.

    Ben je nieuwsgierig geworden en spreekt jou dit ook aan? Ik sta altijd open voor een kop koffie. Lets connect! elvita@2assistu.nl

    Hi ik ben Nigelie, geboren en opgegroeid in Amerika en nu woonachtig in Vinkeveen met mijn man en zoontje.

    In Amerika heb ik mijn bachelor in kinesiologie behaald, maar door de jaren heen heb ik altijd in verschillende assistent en officemanagementfuncties gewerkt.

    Begin 2022 heb ik 2ASSISTU via Instagram leren kennen en wist ik direct dat dit team de juiste match voor mij was.

    In juni ben ik begonnen met mijn eerste opdracht als 2ASSISTU Assistant. In deze organisatie bestaan mijn werkzaamheden vooral uit agendabeheer, reizen boeken en plannen en het organiseren van interne en externe vergaderingen. In voorgaande functies heb ik ook een breed scala aan taken gehad binnen officemanagement en administratie.

    Wat ik zo leuk vind aan 2ASSISTU is de mogelijkheid om voor verschillende bedrijven te werken en zoveel mogelijk ervaringen op te doen. Ik denk dat het een perfecte manier is om je vaardigheden verder te ontwikkelen en te groeien als individu en werknemer. Als 2ASSISTU Assistant krijg je de kans om je netwerk uit te breiden. 

    Ben jij nog opzoek naar een Executive Assistant, Personal Assistant of Office Manager? Stuur bij dan een berichtje via nigelie@2assistu.nl en wie weten spreken wij elkaar snel!

    Hi! Mijn naam is Sophie, woonachtig in Amsterdam en sinds kort ben ik onderdeel van het 2ASSISTU team.

    Als 2ASSISTU Assistant zal ik de komende tijd veel leren bij verschillende organisaties om mijn vaardigheden verder te ontwikkelen. De afgelopen 5 jaar heb ik ervaring opgedaan als Office Manager terwijl ik mijn studie Communicatie en Creative Business volgde.

    Ik ben onlangs begonnen met mijn eerste opdracht via 2ASSISTU bij BNP Paribas Real Estate, waar ik verantwoordelijk ben voor evenementen, communicatie en office management. Deze diverse taken zorgen voor veel afwisseling in mijn werk, wat het erg leerzaam en dynamisch maakt.

    Het is heel fijn om bij 2ASSISTU een vertrouwde basis te hebben en onderdeel te zijn van een hecht en betrokken team!

    Ben je benieuwd naar de functie als 2ASSISTU Assistant? Stuur mij dan een berichtje op sophie@2assistu.nl

    Hi! Mijn naam is Carien en ik ben vanaf september 2024 onderdeel van 2ASSISTU als 2ASSISTU Assistant.

    Afgelopen zomer ben ik afgestudeerd aan Hotelschool The Hague in Amsterdam, waar ik mijn passie voor het helpen van mensen heb ontdekt. Naast mijn studie heb ik gewerkt als Front Office Assistant bij Hotel Boat&Co, waar ik veel ervaring heb opgedaan in agendabeheer, relatiemanagement en officemanagement. Ook heb ik als Sustainability Intern bij het Scheepvaartmuseum onderzoek gedaan naar het verduurzamen van evenementen en trainingen gegeven over duurzaamheid.

    Omdat er veel mogelijkheden zijn met een hotelschooldiploma, vond ik het lastig om te bepalen waar ik mijn carrière wilde starten. Toen ik via LinkedIn door 2ASSISTU werd benaderd, voelde ik meteen een klik. Na meerdere gesprekken en het ontmoeten van het team wist ik dat dit de plek was waar ik mijn carrière wilde kickstarten. Ik ben enthousiast om mezelf verder te ontwikkelen in een zakelijke omgeving en kijk ernaar uit om nieuwe uitdagingen aan te gaan, mijn vaardigheden verder te versterken en vooral te blijven doen wat ik het liefste doe: mensen helpen.

    Vanaf september ben ik beschikbaar voor opdrachten. Ik maak graag persoonlijk kennis en kijk ernaar uit om iets voor jullie organisatie te kunnen betekenen. 2ASSISTU voelt nu al als een fijne thuishaven waar iedereen echt deel uitmaakt van het team, en ik kan niet wachten om aan de slag te gaan! 

    Graag stel ik mezelf aan jullie voor! Mijn naam is Melissa Langedijk en sinds oktober 2024 ben ik ‘part of the team’ als 2ASSISTU Assistant. Met mijn achtergrond in Bedrijfskunde, de studie die ik aan de Hogeschool van Amsterdam heb afgerond, breng ik een frisse blik op efficiëntie en procesoptimalisatie mee. Tijdens mijn studie heb ik mijn Lean Management Green Belt certificaat behaald, waardoor ik getraind ben in het stroomlijnen van processen en het behalen van maximale resultaten.

    Naast mijn studie heb ik waardevolle praktijkervaring opgedaan als hospitality & marketing representative. Deze ervaring heeft mijn vaardigheden in klantgerichtheid en teamdynamiek verder versterkt, wat goed aansluit bij mijn huidige rol als 2ASSISTU Assistant.

    Wat mij erg aanspreekt in deze functie is de variatie van het werken voor verschillende bedrijven. Hierbij kan ik in een korte periode veel nieuwe kennis opdoen en mijn professionele netwerk verder uitbreiden.

    Ik kijk ernaar uit om bij te dragen aan de verdere groei en het succes van 2ASSISTU.

    Hi, ik ben Joyce van Straalen. In de zomer van 2024 heb ik mijn master Beleid, Communicatie en Organisatie behaald. Daarvoor heb ik zowel een bachelor Hotel- en Eventmanagement als een bachelor Communicatiewetenschappen afgerond. Dankzij deze diverse studies werk ik met een hospitality mindset en ondersteun ik anderen op een effectieve manier.

    Bij 2ASSISTU voelde ik me direct thuis in het gezellige maar ambitieuze team. De mogelijkheid om verschillende bedrijven te leren kennen en waardevolle ervaring op te doen, spreekt me enorm aan. Ik ben een zorgzame en oplossingsgerichte professional die altijd klaarstaat om anderen te helpen bij het bereiken van hun doelen.

    Bij 2ASSISTU kijk ik ernaar uit om mijn vaardigheden verder te ontwikkelen en samen te werken aan innovatieve oplossingen die een verschil maken voor onze klanten.

    Hi, ik ben Zara Mayer. In 2022 heb ik mijn bachelor International Tourism Management behaald aan de Tio Business School in Utrecht. Tijdens deze veelzijdige studie ontdekte ik al snel dat veel verschillende richtingen mijn interesse wekten, maar één ding stond vast: ik haal veel voldoening uit het ontzorgen en helpen van mensen.

    Na mijn studie heb ik samen met mijn vriend gereisd, een fantastische ervaring die niet alleen leuk maar ook ontzettend leerzaam was. Deze periode heeft me waardevolle inzichten gegeven in mijn passies en vaardigheden en versterkte mijn enthousiasme om een functie te vinden waarin dit samenkomt. Daarom koos ik ervoor om aan de slag te gaan als 2ASSISTU Assistant.

    Ik kijk ernaar uit om mezelf verder te ontwikkelen in een zakelijke omgeving, mijn talenten te versterken, mijn skills uit te breiden en vooral te blijven doen waar ik het meest van geniet.

    TOP