In je kracht staan

Ben je op zoek naar een passende baan als Assistant?
Wij kunnen je daarbij helpen!

Interesse in een baan als Interim Assistant?

Laat hier je gegevens achter!

    Interim Assistant

    2ASSISTU heeft een groot netwerk aan diverse opdrachtgevers die opzoek zijn naar tijdelijke ondersteuning. Dit kan zijn ter vervanging van een zwangerschapsverlof, uitval door (langdurige) ziekte maar ook tijdelijke ondersteuning bij grootschalige projecten.

    Dus ben je op zoek naar een nieuwe opdracht als Assistant? Of ben je nog werkzaam bij je huidige opdrachtgever, maar wil je alvast vooruit plannen? Of heb je altijd al gedroomd om voor jezelf te beginnen? Neem dan contact met ons op voor een verblijvende kennismaking bij ons kantoor!

    legal assistant advocatuur

    Interim Community

    Persoonlijk contact en het uitwisselen van ervaringen daar worden wij bij 2ASSISTU blij van.
    Als member van onze 2ASSISTU Interim Community proberen we niet alleen een sparringpartner voor je te zijn tijdens je opdracht, maar willen we juist de Interim Community gezamenlijk versterken.

    Netwerkborrels, masterclasses en workshops, alles komt aan bod. Thema’s die wij hierin behandelen dragen bij aan de verdere professionalisering van jou als Interim Assistant. Maar uiteraard is het ook meer dan gezellig om in contact te komen met andere collega’s in het vak!

    Waarom 2ASSISTU?

    Moyenne Wessels

    ‘’Ik vind de begeleiding van 2ASSISTU, in het bijzonder van Inge, super fijn, persoonlijk en adequaat. Ik heb tot nu toe dus alleen maar goede ervaringen met 2ASSISTU!’’

    Liesbeth Leurdijk

    “Als heel prettig. Het werd mij snel duidelijk dat het een zeer professioneel bedrijf is. 2ASSISTU heeft een goed beeld van de markt, weet wat er speelt en wat de waarde van een opdracht is. Voor mij als beginnend zelfstandige gaf dat een veilig gevoel. Ik wist dat mijn uurtarief vervolgens goed en realistisch was. Ik had ook heel erg het gevoel dat Nora voor mij in stond en tegelijk het belang van het bedrijf ook behartigde.”

    Suze Krantz

    ‘’Ik heb zelf met heel veel plezier drie maanden bij 2ASSISTU gewerkt om een tijdje te overbruggen en ik heb daar toen al waardevolle vriendinnen aan overgehouden! Daarnaast hebben ze mij goed ontvangen toen ik wegging bij mijn vorige baan en zo ben ik bij Power2X terecht gekomen. Jullie zijn persoonlijk, snel en heel fijne mensen om mee samen te werken!’’

    Celine Thijs

    “Als heel betrokken! De meiden van 2ASSISTU hebben zowel met het bedrijf als met jou persoonlijk contact. Een perfecte samenwerking dus!!’’

    Ece Cinar: ‘’Ik vond de begeleiding van 2ASSISTU heel fijn in de aanloop naar mijn sollicitatiegesprek bij Loyens & Loeff. Inge heeft me telefonisch klaargestoomd voor het gesprek en met resultaat!”

    Joy Dordregter

    “Top! De communicatie verloopt heel soepel en met vragen kan ik altijd bij iedereen terecht. Ook zorgen ze ervoor dat alles goed en op tijd wordt geregeld. De sfeer is heel relaxed, professioneel maar niet té formeel.”

    Onze werkwijze

    1

    Telefonische kennismaking

    We starten met een telefonisch gesprek om jouw wensen te bespreken en te kijken of we iets voor je kunnen betekenen.

    2

    Persoonlijke ontmoeting

    We nodigen je graag uit op kantoor om je te leren kennen. Hier bespreken we uitgebreid jouw wensen en passende vacatures.

    3

    Matching

    Op basis van ons gesprek gaan we actief op zoek naar passende vacatures en bedrijven die aansluiten bij jouw profiel.

    4

    Introductie

    We stellen je voor aan onze klant(en) met jouw cv en een introductietekst die wij opstellen aan de hand van onze kennismaking. Hiermee word jij volledig ontzorgd.  

    5

    Sollicitatie

    Als de opdrachtgever enthousiast is, volgt een kennismaking met hen waarin je dieper ingaat op jouw motivatie en wat er van jou verwacht wordt binnen de functie. Wij zorgen dat je goed voorbereid bent. 

    6

    Aanbod

    Als beide partijen enthousiast zijn, begeleiden we je door de onderhandelingsfase. We zorgen ervoor dat alles, van arbeidsvoorwaarden tot startdatum, wordt afgestemd en dat jij tevreden bent met het aanbod.

    7

    Check-in en follow-up

    Ook na jouw start blijven we betrokken. We houden contact om te horen hoe het met je gaat, of je op je plek zit, en of er nog iets is waarmee we je kunnen helpen.

    Logo 2assistU rose
    interim office manager

    Nora Badda

    Interim Nieuwsbrief

    Elke maand sturen wij een overzicht van onze lopende opdrachten. Via de ‘ik ben beschikbaar’ knop kun je direct jouw beschikbaarheid opgeven voor de opdracht. 

    Handig hé? Dus meld je aan!

      Do we need ?

      Connect with us!

      TOP