In je kracht

Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging? Wij komen graag met jou in contact om de mogelijkheden te bespreken. 

Op zoek naar een baan die echt bij jou past?

Laat hier je gegevens achter!

    Voor kandidaten

    Op zoek naar de perfecte baan die écht bij jou past?

    We komen graag met je in contact om de mogelijkheden te bespreken. Of je nu op zoek bent naar een vaste of tijdelijke positie, wij bespreken graag je wensen.. Onze focus ligt op het persoonlijke contact waarin wij echt verder kijken dan je CV en daarin samen onderzoeken wat het beste bij je past. Ook wanneer je dit zelf soms nog niet helemaal weet. Wij zorgen altijd voor een uitgebreide en persoonlijke begeleiding gedurende het gehele sollicitatieproces.

    Verder bieden wij ook de mogelijkheid om je aan te sluiten bij een van onze community’s waarbij je de kans krijgt om via 2ASSISTU bij verschillende toonaangevende bedrijven tijdelijke opdrachten te vervullen.

    Onze laatste vacatures

    Hospitality Coordinator

    Ben jij iemand die gastvrijheid ademt, altijd een stapje extra zet en een coördinerend talent is? Bij De Brauw Blackstone Westbroek, een toonaangevend advocatenkantoor in Amsterdam, krijg je de kans om het verschil te maken. Als Hospitality Coördinator zorg jij...

    Hospitality Professional

    Heb jij een passie voor gastvrijheid en een talent voor organiseren? En lijkt het je fantastisch om te werken in een omgeving waar jouw persoonlijke benadering en oog voor detail echt het verschil maken? Dan is deze rol een geweldige...

    Onze diensten

    Logo 2assistU rose

    Vaste posities

    Interim posities

    2ASSISTU Assistant

    Waarom 2ASSISTU?

    Moyenne Wessels

    ‘’Ik vind de begeleiding van 2ASSISTU, in het bijzonder van Inge, super fijn, persoonlijk en adequaat. Ik heb tot nu toe dus alleen maar goede ervaringen met 2ASSISTU!’’

    Liesbeth Leurdijk

    “Als heel prettig. Het werd mij snel duidelijk dat het een zeer professioneel bedrijf is. 2ASSISTU heeft een goed beeld van de markt, weet wat er speelt en wat de waarde van een opdracht is. Voor mij als beginnend zelfstandige gaf dat een veilig gevoel. Ik wist dat mijn uurtarief vervolgens goed en realistisch was. Ik had ook heel erg het gevoel dat Nora voor mij in stond en tegelijk het belang van het bedrijf ook behartigde.”

    Suze Krantz

    ‘’Ik heb zelf met heel veel plezier drie maanden bij 2ASSISTU gewerkt om een tijdje te overbruggen en ik heb daar toen al waardevolle vriendinnen aan overgehouden! Daarnaast hebben ze mij goed ontvangen toen ik wegging bij mijn vorige baan en zo ben ik bij Power2X terecht gekomen. Jullie zijn persoonlijk, snel en heel fijne mensen om mee samen te werken!’’

    Celine Thijs

    “Als heel betrokken! De meiden van 2ASSISTU hebben zowel met het bedrijf als met jou persoonlijk contact. Een perfecte samenwerking dus!!’’

    Ece Cinar: ‘’Ik vond de begeleiding van 2ASSISTU heel fijn in de aanloop naar mijn sollicitatiegesprek bij Loyens & Loeff. Inge heeft me telefonisch klaargestoomd voor het gesprek en met resultaat!”

    Joy Dordregter

    “Top! De communicatie verloopt heel soepel en met vragen kan ik altijd bij iedereen terecht. Ook zorgen ze ervoor dat alles goed en op tijd wordt geregeld. De sfeer is heel relaxed, professioneel maar niet té formeel.”

    Hoe werkt het?

    1

    Telefonische kennismaking

    We starten met een telefonisch gesprek om jouw wensen te bespreken en te kijken of we iets voor je kunnen betekenen.

    2

    Persoonlijke ontmoeting

    We nodigen je graag uit op kantoor om je te leren kennen. Hier bespreken we uitgebreid jouw wensen en passende vacatures.

    3

    Matching

    Op basis van ons gesprek gaan we actief op zoek naar passende vacatures en bedrijven die aansluiten bij jouw profiel.

    4

    Introductie

    We stellen je voor aan onze klant(en) met jouw cv en een introductietekst die wij opstellen aan de hand van onze kennismaking. Hiermee word jij volledig ontzorgd.  

    5

    Sollicitatie

    Als de opdrachtgever enthousiast is, volgt een kennismaking met hen waarin je dieper ingaat op jouw motivatie en wat er van jou verwacht wordt binnen de functie. Wij zorgen dat je goed voorbereid bent. 

    6

    Aanbod

    Als beide partijen enthousiast zijn, begeleiden we je door de onderhandelingsfase. We zorgen ervoor dat alles, van arbeidsvoorwaarden tot startdatum, wordt afgestemd en dat jij tevreden bent met het aanbod.

    7

    Check-in en follow-up

    Ook na jouw start blijven we betrokken. We houden contact om te horen hoe het met je gaat, of je op je plek zit, en of er nog iets is waarmee we je kunnen helpen.

    Do we need ?

    Interesse? Of eventuele kennismaking?

    Laat je gegevens achter en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op!

      Logo 2assistU rose
      managementassistant vacature

      Inge Dekker

      TOP