Een Personal Assistant inhuren

Een Personal Assistant kan jou ondersteunen bij verschillende werkzaamheden. Het is een administratieve kracht, vertrouwenspersoon en organisatietopper die jouw last kan verlichten. Via 2ASSISTU kun je een Personal Assistant inhuren, zodat jij je volledig kunt inzetten voor jouw persoonlijke en zakelijke doelen. Wij vertellen je hoe dit precies in zijn werk gaat.

Afgelopen week spraken we Vivi, een Virtual Assistant die door ons een tijdje geleden geplaatst is bij Bartolus Advocaten. Daarnaast is ze haar eigen business gestart binnen de VA branche en wij vroegen haar in een kort interview wat een VA voor haar nou precies is en welke werkzaamheden ze verricht bij Bartolus Advocaten. Lees hieronder het interview met Vivi.

Wat is nou eigenlijk precies een VA?

“Een VA is (in mijn geval) een personal assistant, maar dan niet op kantoor/locatie, maar vanuit huis. VA is de laatste jaren erg opkomend en heeft in 2020 een enorme vlucht genomen door COVID en thuiswerken. Wat het leuke is aan VA, is het helpen van startende of kleine ondernemers die flink aan het groeien zijn. Zo kunnen zij rustig kijken of uitbreiding van het team, ondersteuning, echt nodig is. Ondernemers hoeven dan niet het risico te nemen iemand op de loonlijst te zetten, maar zijn heel flexibel en weinig risico in de volgende stap naar groei. En dat toch met een bak aan ervaring wat zij binnenhalen met een VA. Of ondernemers kunnen kiezen voor meerdere VA’s met verschillende expertises. Dat lukt natuurlijk niet met 1 nieuwe vaste medewerker.”

“HIRE A VIRTUAL ASSISTANT TODAY AND GROW YOUR BUSINESS TOMORROW”

Wat doe je als VA voor Bartolus? 

“Bartolus is een onderneming bestaande uit 2 partners/advocaten. Zij zijn ook erg aan het groeien en krijgen het steeds drukker. Ik help hen vooralsnog alleen met het inboeken van facturen, maar kan zo met Bartolus meegroeien en langzaamaan kijken of ik meer werk uit handen kan nemen. Het is vaak spannend voor ondernemers om werk uit handen te geven en een VA helpt dan om dit rustig aan te bekijken en misschien los te laten. Zodat de ondernemer weer meer tijd heeft voor zijn core business (cliënten/bedrijven juridisch bijstaan) en minder tijd kwijt is met de bijzaken, zoals administratie. En Bartolus kan zo rustig aan groeien en kijken of er in de toekomst echt ruimte is voor een vaste collega in de ondersteuning.”

Naast Vivi hebben we nog veel meer Assistants in onze community die staan te popelen om op afstand voor je aan de slag te gaan dus heb je nou interesse? Neem dan vooral contact met ons op en wie weet begin jij morgen ook wel met het groeien van je business!”

Ben jij een interim Personal Assistant of een interim Office Manager en opzoek naar een baan? Neem dan contact op met ons via info@2assistu.nl

Do we need ?

Waar kunnen wij je mee helpen?

    Gerelateerde berichten

    Interview met Interim Assistant Liesbeth

    Interview met interim Assistant Liesbeth

    Liesbeth heeft na 14 jaar de keuze gemaakt om als ZZP-er aan de slag te gaan. In deze blog lees je Liesbeth haar ervaringen en hoe het haar is bevallen om van vast dienstverband naar Interim te gaan.

    Functies van een bestuurssecretaresse – 2ASSISTU 

    Als bestuurssecretaresse speel je een cruciale rol binnen het bestuur van een bedrijf. Je bent verantwoordelijk voor het ondersteunen van de bestuursleden en zorgt ervoor dat alles soepel verloopt op administratief en organisatorisch gebied. Je bent een waardevolle schakel tussen het bestuur en andere afdelingen binnen de organisatie. Hier zijn enkele belangrijke aspecten en verantwoordelijkheden die komen kijken bij deze functie: 
    TOP